مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پروانه اقتصاد ری صادر شد

نخستین مجله تخصصی شهرستان ری به نام «اقتصاد ری» با موافقت هیات نظارت بر مطبوعات کشور مجوز انتشار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اعضای هیات نظارت بر مطبوعات کشور در جلسه ششم بهمن ماه خود با درخواست انتشار ماهنامه تخصصی تحلیلی «اقتصاد ری» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی «روح اله حسین زاده»  موافقت کردند.

این ماهنامه اولین ماهنامه شهرستان ری است که در قالب مجله منتشر خواهد شد و ضمن نگاه به مسایل اجتماعی و فرهنگی این شهرستان، در زمینه های اقتصادی از جمله تولید، اشتغال، صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دانش بنیان به تبیین توانمندی و ظرفیت های منطقه ای از یک سو و از سوی دیگر به نقاط ضعف و مشکلات فراروی این حوزه ها خواهد پرداخت.

قرار است نخستین شماره ماهنامه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ” اقتصاد ری” به زودی در کیوسک های مطبوعاتی پایتخت و استان تهران در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

“حسین زاده ” از فعالان رسانه ای استان‌ تهران است که از سال ۱۳۷۵ وارد فعالیت رسانه ای شده در نشریات و رسانه هایی همچون خبرگزاری ایلنا، دنیای اقتصاد، کار و کارگر، یاد یاران و… قلم زده است.

فعالیت در روابط عمومی تعدادی از ادارات و نهادها و همچنین کارشناس رسانه ای برنامه “یار مهربان” رادیو گفتگو از دیگر سوابق کاری اوست.

تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری این اقدام ارزشمند را تبریک گفته و برای دست اندر کاران این مجموعه آرزوی موفقیت دارد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه