مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

افتخارآفرینی کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ناحیه یک شهرری، در کنفرانس بین‌المللی مدیریت و حقوق دانشگاه تهران

در کنفرانس بین‌المللی مدیریت و حقوق که در تاریخ ششم آذر ماه 1399 در دانشگاه تهران بصورت آنلاین برگزار شد، مقاله‌ پژوهشی ارائه شده توسط کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با موضوع « استفاده از مدیریت زمان توسط مدیران آموزشی مدارس متوسطه » پذیرفته شد و در کتاب منتشر شده مقالات این کنفرانس به چاپ رسید.

زلیخا ‌سلیمان‌پور کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهر‌ری، در خصوص این موفقیت به پانا گفت: مقاله بنده با موضوع «استفاده از مدیریت زمان، توسط مدیران آموزشی مدارس متوسطه» در کنفرانس بین المللی مدیریت وحقوق که در تاریخ ششم آذر ماه 1399 در دانشگاه تهران بصورت آنلاین از ساعت 13 تا 21 برگزار شد، جهت ارائه شفاهی انتخاب شد.

این مقاله در مورد بررسی رابطه مدیریت زمان با بهره‌وری مدیران در مدارس دوره متوسطه ناحیه یک شهر‌ری است که یک مقاله پژوهشی است و در کتاب منتشر شده مقالات همان کنفرانس چاپ شده است و CD آن همراه با دو مدرک که یکی از دانشگاه آکسفورد است برای من ارسال شده است.

سلیمان‌پور افزود: با توجه به رشته تحصیلی خود، موضوع استفاده از مدیریت زمان توسط مدیران آموزشی مدارس متوسطه نظرم را جلب کرد و این پژوهش را شروع کردم و مقاله حاضر حاصل نتیجه این تحقیقات بود. جالب است بدانیم که مدیریت زمان و تعیین اهداف در برنامه‌ریزی رابطه معنا‌داری با بهره‌وری نیروی انسانی دارد که در این مبحث مدیران آموزشی مدارس مورد توجه هستند.

از مهم‌ترین پارامتر‌های مدیریت زمان می‌توان تقسیم کار، تفویض اختیار و مدیریت ارتباطات را نام برد که عامل مهمی در جهت به کارگیری و تمرکز نیرو‌های آموزشی مدارس در جهت افزایش دانش و انتقال آن به دانش‌آموزان و هنرجویان دانست.

کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ادامه داد: پیشنهاد می‌شود که مدیران برای افزایش بهره‌وری عامل موثر بر هدف‌گذاری برنامه عملیاتی را ارتقا بخشند و توجه ویژه به تکنولوژی و همچنین بهره‌وری از ابزار‌ها و منابع مادی را داشته باشند. متخصصین فن، مباحث بسیاری را برای افزایش کیفیت، بهره‌وری وقت مطرح می‌کنند که مهم‌ترین آن توجه ویژه به این منبع عظیم‌‌، ارزشمند و ناپایدار و اتخاذ تدابیر صحیح ماست، از این رو مدیریت زمان حائز اهمیت ویژه‌ای است که سرعت در تکنولوژی و همچنین بهره‌وری از ابزارها و منابع مادی به عنوان یکی از عوامل مهم پیشرفت در آن به حساب می‌آید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.