مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰ صرفا به صورت الکترونیکی انجام‌ می شود

رئیس ستاد انتخابات کشور:

اولین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات سال 1400 به میزبانی شهرستان ری برگزار شد و در این دوره رئیس ستاد انتخابات کشور خبر از ثبت نام داوطلبان صرفا به صورت الکترونیکی خبر داد .

جمال عرف معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در حاشیه اولین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰، ضمن تقدیر از مجموعه استانداری تهران در برگزاری و میزبانی این دوره از آموزش مجریان انتخابات پیش رو اظهار داشت:هدف از برگزاری این همایش، آموزش و تشریح نقشه راه در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ است.

از آنجا که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری همایش به صورت حضوری برای تمام فرمانداران، بخشداران و معاونین فرمانداری ها و همه کسانی که در فرایند انتخابات شرکت دارند، وجود نداشت تلاش شد با حضور تعداد محدودی از فرمانداران، همایش را برگزار کنیم.

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته همایش امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان فرآیند انتخابات ۱۴۰۰ برگزار می شود.

بیشترین تاکید ما بر سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی است که در این راستا تمامی آموزش ها و هماهنگی ها صورت خواهد پذیرفت.

در این دوره با هماهنگی شورای نگهبان ثبت نام صرفا به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و با طراحی اپلیکیشن، داوطلبان می توانند اقدام به ثبت نام کنند و فقط برای تطبیق مشخصات با فرد ثبت نامی، حضور چند دقیقه ای داوطلبان را خواهیم داشت.

برای جلوگیری از تجمعات در شرایط کنونی ویروس کرونا، سیاست بهره گیری از ابزار الکترونیکی در مرحله تبلیغات و فرایند جمع آوری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.