مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر ساماندهی افراد بی خانمان در گرمخانه ها

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در فصل سرما ساماندهی افراد بی خانمان در گرمخانه ها در دستور کار متولیان قرار گیرد تا در شهرستان ری حتی یک نفر از این افراد در شبهای سرد زمستان، مشکل سرپناه و محل خواب نداشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان ری گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور باید برای رفع آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی با عزم بیشتری ورود کرد و با تمام توان مشکلات و معضلات مناطق آسیب پذیر را مرتفع کرد.

معاون استاندار تهران افزود: یکی از اولویت های حوزه بهداشت، سلامت روان است که بایستی با توجه به اهمیت موضوع، دستگاه های متولی نسبت به اجرای طرح سامان که با هدف توسعه و ارتقاء سیاست های سلامت روان، افزایش آگاهی و توانمندسازی آحاد جامعه در زمینه سلامت روان، ارتقاء کمی و کیفی خدمات پیشگیری از مشکلات روانی- اجتماعی در جامعه و کاهش شیوع بیماری افسردگی اهتمام داشته و این طرح را عملیاتی کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در فصل سرما ساماندهی افراد بی خانمان در گرمخانه ها در دستور کار متولیان قرار گیرد تا در شهرستان ری حتی یک نفر از این افراد در شبهای سرد زمستان، مشکل سرپناه و محل خواب نداشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه