مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری تاکید کرد؛ ضرورت ایجاد پارک علم و فناوری در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در عمده بارگزاری های صورت گرفته در شهرستان ری، شهرک های صنفی و صنایع مزاحم پایتخت به حوزه سرزمینی ری منتقل شدند که با توجه به ظرفیت های فراوان این شهرستان، ایجاد پارک علم و فناوری برای متمرکز شدن فعالیت های پژوهشی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: پژوهش امر مهمی در عرصه آموزش است اما امسال بدلیل محدودیت های کرونایی امکان برگزاری برنامه های هفته پژوهش میسر نبود و بیشتر برنامه ها در فضای مجازی برگزار شد.

معاون استاندار تهران افزود: امور پژوهشی در دوران تحریم بعنوان یک فرصت است، اگرچه زمینه های مختلفی در حوزه پژوهش بوجود آمده اما بایستی ضمن توجه به موضوعات پژوهشی، بسترهای لازم برای استفاده از ظرفیت نخبگان در شهرستان ری فراهم شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در عمده بارگزاری های صورت گرفته در شهرستان ری، شهرک های صنفی و صنایع مزاحم پایتخت به حوزه سرزمینی ری منتقل شدند که با توجه به ظرفیت های فراوان این شهرستان، ایجاد پارک علم و فناوری برای متمرکز شدن فعالیت های پژوهشی ضروری است.

توکلی کجانی بیان داشت: برای تحقق شعار جهش تولید، پژوهش بعنوان یک راهکار علمی و کارآمد بسیار موثر است و میتوان با تقویت اقدامات پژوهشی در مدارس و دانشگاه ها، در تمامی حوزه ها نتایج مطلوبی بدست آورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه