مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شعار «پژوهش، اگاهی، دانایی، زندگی» برای هفته تحقیق و پژوهش تعیین شد

درجلسه کمیته تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری؛

جلسه کمیته تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش ناحیه یک ری، با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته تحقیق و پژوهش با حضور اعضای این کمیته برگزار شد و شعار «پژوهش، اگاهی، دانایی، زندگی» برای این هفته تعیین شد.

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت تحقیق و‌ پژوهش اظهار کرد: پژوهش و تحقیق در جامعه‌ای توسعه پیدا می­‌کند که نظام آموزشی و فرهنگی، زمینه و بستر مناسب برای آن را تدارک دیده باشد. در همین راستا لازم است که تحقیق را در کنار آموزش به عنوان یکی از اهداف بسیار مهم تعلیم و تربیت مورد توجه قرار داد.
نوروزیان تصریح کرد: معلمان در این میان دارای وظیفه بسیار مهم و حساسی هستند که می‌توانند علاوه بر فعالیت‌های تحقیقاتی روح و انگیزه تحقیق و روش‌های درست پژوهش را در میان دانش‌آموزان پرورش دهند.
او در تشریح برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری گفت: از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته می‌توان، تقدیر از فرهنگیان پژوهشگر، برگزاری وبینار آموزشی تحقیق و پژوهش ویژه رابطین پژوهش، معرفی کتاب‌های تألیف شده توسط همکاران فرهنگی منطقه به سایرین، تقدیر از دانش‌آموزان مؤلف و معرفی آنها به فرهنگیان، معرفی منتخبین محتواهای الکترونیکی تولید شده توسط همکاران فرهنگی، برگزاری نمایشگاه مجازی از یافته‌های پژوهشی فرهنگیان ناحیه و معرفی رابطین پژوهش از طرف مدارس به اداره نام برد.
همچنین طی این جلسه، در خصوص اهمیت تحقیق و پژوهش صحبت شد و شعار هفته تحقیق و پژوهش ناحیه یک شهر‌ری در سال تحصیلی جاری با عنوان «پژوهش، آگاهی، دانایی، زندگی» تعیین شد.
شایان ذکر است هفته پژوهش از ۲۲ آذر ماه آغاز و تا ۲۹ آذر ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه