مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجلیل از مدافعان سلامت دارالشفاء کوثر شهرری

آئین تجلیل از مدافعان سلامت دارالشفاء کوثر آستان حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.

به مناسبت هفته بسیج و سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آئین تجلیل از مدافعان سلامت به منظور قدردانی از ایثارگری‌های 9 ماهه کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا، صبح امروز با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از مسؤولان شهرستان ری در دارالشفاءکوثر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، پاسداران و بسیجیان و پاسداران سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در راستای قدردانی از زحمات کادر درمان همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از مدافعان سلامت در درمانگاه دارالشفاء کوثر تجلیل کردند.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد دو شهید مدافع سلامت این مرکز «شهید محمد حسین خلیلی» و «شهید علی خسروی» که طی چند ماه گذشته در راه خدمت به بیماران کرونایی جان خود را از دست دادند، از دکتر عارف رئیس درمانگاه دارالشفاء و تمامی کادر این مجموعه با اهداء گل و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه