مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آتش سوزی در بازارچه صنایع دستی شهرری +تصاویروفیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سوختن چند غرفه تولید و فروش مصنوعات و محصولات صنایع دستی در پی وقوع حریق خبر داد.

سید جلال ملکی در باره جزییات این حادثه گفت: ساعت ٠٠:۵۴ دقیقه بامداد روزی جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در شهر ری، خیابان مدرس به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل آتش سوزی اعزام شد.
وی ادامه داد: محل آتش سوزی مرکزی بود که در آن ١٢ باب غرفه فعالیت می‌کردند. این غرفه‌ها در زمینه تولید و فروش برخی مصنوعات و محصولات صنایع دستی فعال بودند و هر کدام حدود ١۵ متر وسعت داشتند.

ملکی اظهار کرد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند تقریبا هشت باب از این غرفه‌ها شعله‌ور بود. میزان شعله‌وری و آسیب این غرفه‌ها بین ۵٠ تا ١٠٠ درصد تخمین زده می‌شد به طوری که چند غرفه به صورت کامل سوخته بود.

وی افزود: با توجه به اینکه سقف مجموعه شیروانی بود و غرفه‌ها از طریق سقف به یکدیگر راه داشتند آتش در حال گسترش بود؛ آتش نشانان با حضور در محل عملیات را آغاز کردند و از گسترش بیشتر و سرایت به سایر غرفه‌ها جلوگیری کردند.

ملکی گفت: از آن جایی که فردی در این محل حضور نداشت حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت اما خسارت مالی آن زیاد بود.

وی در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: با حضور کارشناس آتش نشانی در محل و انجام بررسی، گمانه زنی اولیه این بود که اتصالی سیم برق یکی از غرفه‌ها باعث ایجاد حریق و سرایت آن از طریق سقف به سایر بخش‌ها شده است.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.