مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۲۰۰ میلیارد تومان اقلام غیرقانونی در بخش کهریزک

بخشدار کهریزک با اشاره به کشف ۲۰۰ میلیارد تومان اقلام غیرقانونی طی شش ماه گذشته در بخش کهریزک گفت: نگاه پیشگیرانه در برخورد با پدیده قاچاق و تخلفات صنفی از اولویت‌های بخش کهریزک است.

 امین بابایی بخشدار کهریزک بعدازظهر امروز در آئین بازگشایی دفتر نمایندگی اتاق اصناف شهرستان ری در بخش کهریزک، با بیان اینکه شالوده محورهای اقتصادی در اقتصاد کلان منبعث از اقتصاد خرد است، اظهار کرد: عیار و جایگاه فرهنگی و اجتماعی هر شهر توسط صنوف آن نشان داده می‌شود که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن می‌توان اشتغالزایی اصناف را دو چندان کرد.

وی سپس با اشاره به تنوع و ظرفیت بالای بخش کهریزک در موضوع اصناف گفت: نگاه ساده انگارانه به ممیزی و عدم ساماندهی انبارها و صنوف بخش کهریزک با پهنه گسترده فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی در استان تهران تبعات منفی را در عرصه اقتصاد و بازار به دنبال خواهد داشت.

بخشدار کهریزک افزود: ساماندهی واحدهای صنفی و شناسنامه دار کردن انبارها یکی از دغدغه‌های بخش کهریزک از گذشته تاکنون بوده که اخیراً این موضوع در دستور کار قرار گرفته و ما نیز برای تأمین و تکمیل شناسنامه بخش، ظرفیت خوبی را تحت عنوان «شناسنامه بخش کهریزک» در حال تدوین و تنظیم داریم که یک بخش آن به حوزه فعالیت و نوع عملکردی اصناف برمی‌گردد.

بابایی همچنین با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان در حوزه اصناف، تصریح کرد: در شش ماه گذشته طی گشت مشترک بخشداری کهریزک با حوزه قضایی، اتاق اصناف، تعزیرات، دامپزشکی و اداره بازرسی فرمانداری ری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اقلام و کالای غیرقانونی اعم از حوزه قاچاق و تاریخ مصرف گذشته با همکاری مجموعه حوزه‌های نظارتی و اطلاعاتی کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه پیشگیرانه در برخورد با پدیده قاچاق و تخلفات صنفی از اولویت‌های بخش کهریزک خواهد بود و البته برخورد با متخلفان را در کنار این دیدگاه خواهیم داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.