مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پنج قهوه‌خانه متخلف در شهرستان ری پلمب شد

رییس اتاق اصناف شهرستان ری با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ واحد عرضه قلیان بازرسی شده است، گفت: پنج قهوه‌خانه متخلف به دلیل عرضه قلیان و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

لطف الله ستاره اظهار داشت: همچنین ۳۲ واحد صنفی عرضه قلیان نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا اخطاریه دریافت کردند.

وی با بیان اینکه گشت های مشترک اتاق اصناف و اداره اماکن به منظور نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمامی اصناف شهرستان ری را زیر نظر دارند، خاطرنشان کرد: همه اصناف باید دستورالعمل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کنند.

ستاره افزود: از مردم و اصناف می خواهم که قوانین و دستورالعمل های صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

این مسئول با بیان اینکه طی هفته های گذشته نیز ۵۲ قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطاریه دریافت کردند، اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف در صورت عدم رعایت پلمب خواهند شد.

ستاره یادآور شد: در شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا از کسبه سطح شهرستان تقاضا داریم با رعایت بیشتر و کامل‌تر پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نسبت به کنترل بیماری اقدام کنند.

شهرستان ری با جمعیت یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.