مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هلال احمر شهرستان ری ۱۶ هزار ماسک رایگان توزیع کرد

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: ۱۶ هزار ماسک از تاریخ پنجم تا ۱۵ آبان ماه سال جاری در قالب طرح”آمران سلامت” توسط این جمعیت توزیع شد.

 شد.

حسین فهیمی  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ۲۳ هزار و ۹۱۰ نفر از شهروندان شهرری از خدمات طرح “آمران سلامت ” در جنوب تهران بهرمند شدند و ۱۵۰ لیتر مواد ضد عفونی کنند نیز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان مردم توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح “آمران سلامت” در ایام شیوع گسترده ویروس کرونا برای توصیه نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط جوانان این جمعیت در مکان های پرتردد شهرری اجرا شد، افزود: ۴۶۷ نفر روز از جوانان دواطلب خواهر و بردار این طرح را در مکان های پرتردد شهرری اجرا کردند.

فهیمی خاطرنشان کرد: طرح ” آمران سلامت” با ۱۵ ایستگاه در مکان های پرترد شهرری مانند اطراف حرم مطهر عبدالعظیم(ع)، میدان شهرری و سایر نکات برگزار شد.

این مسئول اضافه کرد: این طرح در راستای اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر اهتمام نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مومن و صالح جهت ارائه خدمات موثر در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اجرا شد.

این مسئول با اشاره به شرایط بحرانی کلان شهر تهران و ری، یادآور شد: ویروس کرونا به عنوان اپیدمی عالم گیر در ۹ ماه گذشته به بزرگترین دغدغه بهداشتی حوزه پزشکی در جهان تبدیل شده است، این ویروس بیشتر کشور های جهان را در گیر خود کرده و تا کنون نیز درمان قطعی یا واکسنی برای آن تولید نشده و تنها راه مقابله با آن پیشگیری و توسعه آموزش های همگانی است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.