مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خیر اهل شهرری مدرسه ۹ کلاسه در کهریزک احداث می‌کند

– رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: یک فرد خیر اهل شهرری هزینه ساخت یک مدرسه ۹ کلاسه را در روستای قاسم آباد (شورآباد) این بخش را تقبل کرد.

0 88

محمد رضا افضلی نیا  اظهار داشت: احمد ذاکری زفرقندی فرد خیر با حضور در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان تعهد کرد که در روستای محروم قاسم آباد این شهرستان یک مدرسه ۹ کلاسه به نام پدرش (محمد ذاکری زفرقندی) احداث کند.

وی افزود: ساخت این مدرسه به پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این فرد خیر تمامی هزینه ساخته مدرسه را تقبل کرده است.

رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک عنوان کرد: مساحت زمین برای احداث مدرسه ۹ کلاسه دو هزار و ۴۰۰ متر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش داریم برای جبران کمبود سرانه آموزشی بخش کهریزک، اراضی بلااستفاده که از موقعیت آموزشی خوبی برخوردار هستند را طی مذاکره با شهرداری جذب و از این طریق عقب‌ماندگی خود را جبران کنیم.

افضلی‌نیا همچنین با اشاره به رتبه نخست کهریزک در ساخت و ساز فضاهای آموزشی در کشور تصریح کرد: جدیت مجموعه آموزش و پرورش با حمایت‌ دستگاه‌های حاکمیتی سبب شد که بخش کهریزک در سطح کشور در جهت استفاده بهینه از فضاهای آموزشی رتبه نخست را کسب کند.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه