مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تقویت زیرساخت‌های آموزشی نیازمند استفاده از ظرفیت خیران است

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری با تأکید بر ارتقای سرانه‌های آموزشی در این بخش گفت: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی در بخش کهریزک مستلزم استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز است که قطعا نتایج مثبتی را در سطح منطقه به‌دنبال دارد.

امین بابایی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش کهریزک افزود: با هدف اجرای صحیح مصوبات پیشنهاد می‌شود با استفاده از اساتید مجرب و فرهیختگان آموزش و پرورش کارگروه‌های فنی و تخصصی مختلفی در زمینه بهداشت، ارتقا سطح آموزش و غیره تشکیل شود.

وی اظهار داشت: در بخش کهریزک در دو بخش سخت‌افزاری یعنی ایجاد زیرساخت‌های لازم و در حوزه نرم‌افزاری یعنی حمایت از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

بخشدار کهریزک سپس با تأکید بر لازم‌الاجرا شدن مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش افزود: اعضای شورا باید در راستای اجرای مطلوب‌تر مصوبات شوراها تدبیر مناسبی بیاندیشند و ادارت بخش کهریزک که تکالیفی در این زمینه برعهده دارند تعامل سازنده‌تری در قبال مصوبات اتخاذ کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با هدف اجرای صحیح مصوبات پیشنهاد می‌شود با استفاده از اساتید مجرب و فرهیختگان آموزش و پرورش کارگروه‌های فنی و تخصصی مختلفی در زمینه بهداشت، ارتقا سطح آموزش و غیره تشکیل شود.

وی سپس با بیان اینکه تشکیل شورای آموزش و پرورش سبب پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت می‌شود گفت: رشد و توسعه کشور به تقویت آموزش و پرورش بستگی دارد و اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید یک آموزش و پرورش قوی و مدرن داشته باشیم.

بخشدار کهریزک در پایان با اشاره به آسیب‌شناسی حوزه آموزش دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: در این حوزه باید نقش و کارکرد دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در جامعه مشخص و تبیین شود.

در سال ۹۳ شمار دانش آموزان کهریزک ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر بوده که در حال حاضر این تعداد دانش آموز به ۳۲ هزار نفر در ۱۲۴ مدرسه رسیده است.

بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه