مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تعامل جدی مسئولین قضایی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز

در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری بر تعامل جدی مسئولین قضایی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری با حضور میثم یاری رئیس حوزه قضایی بخش خاوران، غلامرضا نوفرستی دادستان ری، حسین توکلی فرماندار ری، اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران، حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت و سایر مسئولین این شهرستان به میزبانی بخشداری خاوران و در سالن اجتماعات شهرداری قیامدشت برگزار شد.

میثم یاری در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری گفت: بخش خاوران با رویکردی که اخیرا داشته معنی ساخت و ساز غیرمجاز را تغییر داده و فعل و انفعالات رخ داده بسیار جزئی می‌باشد.

رییس حوزه قضایی بخش خاوران افزود: این رویکرد تحولی نتیجه وحدت و دغدغه مندی مسئولین مربوطه در بخش خاوران، بخشدار و شهردار قیامدشت می‌باشد.

وی متذکر شد: دلیل موفقیت بخش خاوران در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز که بسیار هم چشمگیر بوده این است که ما به دنبال علت رفته‌ایم و نه معلول و در روزهای تعطیل مثل ایام عید با تعطیلی مصالح فروشی‌ها، جلوی سوء استفاده سودجویان را تا حدود زیادی گرفتیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.