مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ادارات شهرستان ری به معاونت مدیرکل ارتقا می‌یابند

«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران مصوبه هیات وزیران مبنی بر ارتقای جایگاه روسای ادارات به معاون مدیرکل در شهرستان‌های دارای فرمانداری ویژه از جمله شهرستان ری را ابلاغ کرد.

استاندار تهران در این نامه نوشته است: با توجه به جایگاه و اهمیت شهرستان ری بواسطه قابلیت های تاریخی، مذهبی و فرهنگی، اقتصادی، وسعت سرزمینی و وجود پنج بخش و ۶ شهر ادارات این شهرستان به سطح معاونت اداره کل ارتقا یابند.

در این نامه آمده است: وجود صنعت نفت، صنایع بزرگ و کوچک و شهرک های صنعتی، بازرگانی، حمل و نقل، کشاورزی، دانشگاهی و صنایع و شرکت های اقماری و همچنین جایگاه فرمانداری شهرستان ری در سطح ویژه و جایگاه فرماندار در تراز معاون استاندار تغییر ساختار ادارت این شهرستان پیگیری شود.

محسنی بندپی نوشت: با استناد به مصوبه هیات وزیران مبنی بر ارتقای جایگاه روسای ادارات به معاون مدیرکل در شهرستان های دارای فرمانداری ویژه، از مدیران کل استان تهران خواست در راستای بهبود سطح خدمات رسانی به مردم و رفع موانع پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته، نسبت به پیگیری و تغییر ساختار ادارات متبوع خود در شهرستان ری به سطح معاونت اداره کل اقدام کنند.

شهرستان ری هم اکنون در جنوب کلان شهر تهران با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر واقع شده است، وجود ۲ حرم امام خمینی(ره) و حضرت عبدالعظیم(ع) این شهر را به یکی از مذهبی ترین شهرهای استان تهران تبدیل کرده است، شهرستان ری به واسطه تاریخ کهن و باستانی دارای میراث و آثار تاریخ متعددی می باشد، شهرستان بخاطر وجود بهشت زهرا(س)، آرامگاه ابن بابویه، امامزاده عبدالله و حرم عبدالعظیم(ع) مدفن بسیاری از بزرگان تاریخ ایران است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه