مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر تقویت و فراهم کردن زمینه افزایش سمن ها

فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد حضور سازمانهای مردم نهاد در تصمیم گیری های شهرستان ری بسیار موثر است و در این راستا باید زمینه ای فراهم شود تا با حضور افراد دلسوز و کارآمد تعداد سمن های شهرستان افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست سازمان های مردم نهاد گفت: در موضوع مقابله با ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد با روحیه همدلی و انسجام در کنار دولت حضور دارند و تا به امروز سمن ها بویژه خیریه های شهرستان ری در راستای تامین معیشت خانواده های آسیب دیده از کرونا اقدامات موثری را انجام داده اند.
فرماندار ویژه شهرستان ری بیان کرد: در دهه های گذشته حضور و مشارکت سمن ها در عرصه های مختلف چشمگیر بود، اما در برهه ای نگاه به سازمان های مردم نهاد تغییر کرد و همین موضوع موجب آسیب هایی شد و با توجه به اهمیت فعالیت های سمن ها بایستی این سازمانهای تاثیرگذار بیش از پیش تقویت و حمایت شوند.
توکلی کجانی تصریح کرد: حضور سازمانهای مردم نهاد در تصمیم‌گیری های شهرستان ری بسیار موثر است و در این راستا باید زمینه ای فراهم شود تا با حضور افراد دلسوز و کارآمد تعداد سمن های شهرستان افزایش یابد.
او اظهار کرد: در رویکرد شفاف سازی سمن ها توجه ویژه ای شده است، چون شفافیت در تمامی امور موجب آگاهی و جلب رضایت مردم که مطالبه امروز جامعه خواهد شد.
معاون استاندار تهران افزود: سازمان های مردم نهاد در شهرستان موضوعات مهمی همچون اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، مذهبی، خیریه ها، گردشگری، میراث فرهنگی، تاریخی، ورزشی و حقوق شهروندی را به عنوان اولویت کاری و تخصصی خود قرارداده و در مشارکت فعال و کارآمد در رفع مشکلات و دغدغه های شهرستان ری نقش آفرین باشند. البته مطالبه گری بایستی با رعایت اصول اخلاق مداری باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه