مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: عدالت‌محوری شرط تحقق رضایتمندی عمومی است

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر عدالت‌محوری در ارائه خدمات به مردم گفت: عدالت‌ محوری در توزیع امکانات در همه نقاط شهر باید به صورت مطلوب انجام تا رضایت عمومی حاصل شود.

حسین توکلی کجانی روز شنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار کهریزک اظهار داشت: هر زمانی که وحدت، انسجام، هم افزایی و مشارکت بین دستگاه های شهرستانی وجود داشته کارها به درستی پیش رفته است، از این رو همواره توصیه بر پیگیری امور فارغ از قومیت گرایی و سلایق شخصی است.

این مسئول افزود: مهمترین موضوع در بخش کهریزک شناسایی و احصای معضلات اجتماعی است که باید طبق برنامه ریزی های صحیح و رسوخ فرهنگ مطالبه گری در حوزه شهرهای کهریزک و باقرشهر پیگیری شود.

فرمانده ویژه ری با تاکید بر تغییر در رویکردها به مدیریت شهری خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که نقش نظارتی شوراهای اسلامی بیش از پیش نمود پیدا کند، پیش از این ساخت‌وسازهای غیرمجاز  در شهر و بخش کهریزک زیاد بود، که خوشبختانه مقابله با این وضعیت مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب در مجموعه مدیریت شهری مربوط به موضوع ساخت و سازهااست ، اضافه کرد: هر چند شدت مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز آسیب‌های زیادی را متوجه شورای اسلامی کهریزک کرده است اما به دلیل مخالفت با هرگونه رانت خواری همچنان باید با این گونه اقدامات مقابله شود.

توکلی کجانی با اشاره به اولویت پیگیری پروژه های نیمه تمام بیان کرد: در بخش شهرستانی همواره دیدگاه بر ایجاد سلامت کاری است بنابراین نگاه مجموعه مدیریت شهری نیز باید به این سمت سوق پیدا کند که رضایت عمومی ایجاد شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به معضلات و مشکلات سرریز شده از شهر تهران به شهرستان ری افزود: انتقال آرادکوه از محل فعلی پس از سال‌ها مطالعه بالاخره پذیرفته شده و امروز مسئولان مربوطه به این نتیجه رسیدند که باید تغییری در ساختار مرکز پسماند ایجاد شود.

توکلی یادآور شد: در شهر کهریزک و باقرشهر آسیب‌های ناشی از آرادکوه، پالایشگاه و کاهش حق‌آبه را داشتیم که از سوی مجموعه مدیریت آب و فاضلاب پیگیری شده و در حال حاضر نیز پیگیر انتقال آب آشامیدنی سطحی به منطقه هستند.

این مسئول ادامه داد: در حوزه شهرسازی تعاملات خوبی با دستگاه قضایی، سپاه، شورای اسلامی و دیگر دستگاه ها وجود دارد که در کنار جایی به چشم می خورد.

وی با اشاره به سبقه تاریخی کهریزک تصریح کرد: شهر کهریزک از دیرباز طبق تقسیمات کشوری در محدوده حریم بوده و از وسعت سرزمینی بسیاری برخوردار است همچنان که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با شکل گیری شوراهای اسلامی نیز در راستای توسعه شهرستان گام های موثری برداشته است.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری دارای ۲ شهر باقرشهر و کهریزک است، این بخش از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه