مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فضای حضور جوانان در احزاب سیاسی شهرستان ری باید فراهم شود

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه حضور افراد جوان، نخبه و صاحب اندیشه در احزاب سیاسی می تواند موجب تحول و پیشرفت در جامعه شود، گفت: فعالان سیاسی شهرستان ری باید فضای حضور جوانان در احزاب سیاسی شهرستان ری فراهم کنند.

حسین توکلی کجانی شامگاه چهارشنبه در اولین نشست هم اندیشی سیاسی احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان ری در سال ۹۹، اظهار داشت: احزاب سیاسی باید به سمت و سویی بروند که شاهد حضور افراد جدید در آنها باشیم نباید احزاب فرد محور شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری دارای احزاب سیاسی با ریشه و عقبه طولانی مدت است، عنوان کرد: اعضای قدیمی احزاب باید کارهای و امورات احزاب را به دست جوانان و افراد تازه نفس بسپارند تا شاهد تحول در سطح شهرستان ری باشیم.

توکلی کجانی ادامه داد: نگاه در کار حزبی باید بر پایه مشارکت حداکثری و نه بر اساس نگاه حذفی و فرد محور بنا شود تا شاهد تغییر و تحولات گسترده در سطح جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه احزاب شهرستان ری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم کردند، یادآور شد: احزاب باید فعالیت های خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از هم اکنون با برنامه ریزی دقیق و مدون آغاز نمایند.

توکلی ادامه داد: احزاب باید اخلاق مداری و وحدت حداکثری را در دستور تمامی فعالیت های خود قرار دهند تا شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

اولین نشست هم اندیشی سیاسی احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان ری در سال ۹۹ شامگاه چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از نمایندگان احزاب و تشکل های مختلف اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدالی و فعالان سیاسی و رسانه ای برگزار شد.

از میان ۲۸ حزب اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدالی و مستقل شهرستان ری نمایندگان ۱۲ حزب در اولین نشست هم اندیشی سیاسی احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان ری در فرمانداری حضور یافتند.

در این جلسه که با دستور بررسی چرایی کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری و راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری  و شوراهای شهر و روستا آغاز شد شرکت کنندگان به تبادل نظر و دیدگاه پرداختند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.