مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هر هفته مصوبات شورای اسلامی باقرشهر در سایت شورا بارگذاری می شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از شورای اسلامی باقرشهر ؛ ابراهیمی رییس شورای اسلامی باقرشهر در این باره اظهار داشت :شفاف سازی یکی از اهداف دوره پنجم شورای اسلامی باقرشهر است که با راه اندازی بخش مصوبات در پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی یک گام مهم برای تحقق این هدف برداشته‌ایم.
وی در ادامه یادآور شد: از اواخر تیرماه سال جاری تمامی مصوبات در پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی باقرشهر بارگذاری شده است و شهروندان می توانند از این طریق دسترسی لازم نسبت به مصوبات شورا داشته باشند .
رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد : خوشحالیم که توانسته ایم شفاف سازی را در دستور کار قرارداده و به عنوان اولین شورای اسلامی شهروندان و مردم فهیم شهر را در خصوص جلسات و مصوبات موجود در شورا آگاه نماییم.
شایان ذکراست ؛ شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شورای اسلامی باقرشهر www.shora-baghershahr.ir و با کلیک کردن در بخش مصوبات شورا، تمامی مصوبات را به‌ صورت کامل و طبقه‌بندی مشاهده کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه