مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از ۱۴ هزار نفر در ری خون اهدا کردند

سرپرست مرکز انتقال خون شهرستان ری گفت: ۱۴ هزار و ۶۷۰ نفر از ابتدای امسال در شهررستان ری خون اهدا کرده‌اند.

[et_pb_section admin_label=”section”] [et_pb_row admin_label=”row”] [et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text”]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ عبدالله قلی پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع ۱۸ هزار و ۷۶۶ نفر از اهالی شهرستان طی این مدت برای اهدای خون، پلاسما و پلاکت به پایگاه های مستقر مراجعه کردند که از ۱۴ هزار و ۶۷۰ نفر خونگیری شد.
قلی پوراضافه کرد: هشت هزار ۱۱۸ نفر از اهداکنندگان مستمر خون بودند که حداقل در سال ۲ بار خون اهدا می‌کنند و با سهم ۵۵ درصدی در رتبه اول قرار دارند.
وی افزود: همچنین یکهزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای اولین بار به حلقه اهداکنندگان خون پیوستند و چهارهزار و ۵۹۹ نفر نیز جزو افراد باسابقه در اهدای خون بودند.
عبدالله قلی پور با اشاره به اینکه در فصل‌های سرد سال نیاز به مشارکت بیشتر شهروندان به اهدای خون در گروه های منفی خونی هستیم، تصریح کرد: حمایت‌های مسئولان ری و استفاده از ظرفیت‌های معنوی منطقه موجب رشد مشارکت‌های روز افزون مردم در این امر خداپسندانه شده است.
وی بیان کرد: مرکز جامع اهدای خون شهرری هر روز به جز روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح تا ۸:۳۰ شب برای خدمت رسانی به داوطلبان فعال است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیت حدود یک میلیون نفر در جنوب استان واقع شده است.

[/et_pb_text][/et_pb_column] [/et_pb_row] [/et_pb_section]
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.