مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۱ بیمارستان استان تهران در حال ساخت است

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات با اشاره به اینکه سرانه تخت بیمارستانی در شهرستان‌های تهران از متوسط کشوری پایین‌تر است، گفت: ۲۱ بیمارستان در این استان در حال ساخت است.

محسن علیجانی زمانی عصر سه‌شنبه در همایش بزرگ بانوی ایرانی در حسینه اعظم مهربانی‌های شهرری اظهار داشت: تمامی طرح‌های عمرانی بیمارستانی تا نیمه نخست سال ۹۹ در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزایش سرانه بهداشت و درمان را یکی از اولویت‌های اصلی نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: هم اکنون متوسط سرانه تخت‌های بیمارستانی در کشور ۱۶ به ازای هر ۱۰ هزار نفر است که این سرانه در شهرستان‌های تهران حدود ۶ در ۱۰ هزار نفر است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اضافه کرد: شهرستان‌های ملارد، اسلامشهر و پردیس جزو شهرهایی هستند که در آنها بیمارستان دولتی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمایندگان فراکسیون امید چالش‌های اصلی استان تهران را به صورت ویژه پیگیری می‌کنند، افزود: مشکلات آموزش و پرورش، آسیب‌های اجتماعی، توسعه حمل و نقل عمومی و ریلی، رونق تولید و بررسی مشکلات تولید کنندگان، امنیت، آب و فاضلاب و بهداشت و درمان از مواردی بودند که نمایندگان تهران طی سال‌های گذشته این موارد را بررسی و پیگیری کرده‌اند.

همایش بزرگ بانوی ایرانی با حضور محمد رضا عارف، محسن علیجانی زمانی، پروانه مافی، فریده اولاد قباد، طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی، سیده فاطمه ذوالقدر و جمعی از بانوان کارآفرین و فعالان سیاسی و اجتماعی ری در حسینه اعظم مهربانی‌های شهرری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.