مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری ماهانه ۳جلسه کتابخوانی در ندامتگاه شهر ری

همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و هیئت همراه از ندامتگاه شهرری بازدید کردند.

سید حسن صفوی در این دیدار که در محل کتابخانه مرکزی ندامتگاه شهرری انجام شد از آمادگی ارشاد برای ارسال کتاب و تجهیز کتابخانه ندامتگاه شهرری  خبر داد و گفت: مطالعه در هر شرایطی می‌تواند خاستگاه فعالیت‌ها و اقدامات مفید باشد، گاهی غفلت‌هایی از انسان سر می‌زند و موجب بروز محدودیت‌هایی در زندگی افراد می‌شود. البته این محدودیت‌ها می‌تواند از منظر دیگری موجب رشد و  شکوفایی و خودسازی شود . مطالعه کتاب یکی از این فرصت‌هاست.

در ادامه این بازدید مهدی محمدی رئیس ندامتگاه شهرری به ارائه گزارش از روند مطالعه و کتابخوانی مددجویان پرداخت و گفت: در کتابخانه مرکزی ندامتگاه ۸۰۰۰ عنوان کتاب وجود دارد و تعداد ۷۵۰ نفر عضو فعال کتابخانه هستند و ماهیانه به طور متوسط ۳ جلسه کتابخوانی برگزار می شود.

محمدی ادامه داد :  همکاری دستگاههای متولی امر فرهنگ و هنر با سازمان زندانها می تواند مسیر حرکت را برای بازگشت موفق مددجویان به آغوش جامعه هموار نماید.

در این بازدید که در راستای همکاری مابین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و ندامتگاه شهرری صورت گرفت  بر ساماندهی  و تجهیز کتابخانه، اعزام نیروهای هنری و برگزاری شب شعر تاکید شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه