مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رییس سازمان بسیج: مردم اجازه موج‌سواری به دشمنان را ندهند

غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در آیین تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهارداشت: مردم ما با داشتن بصیرت و آگاهی صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و رهبری در شهرهای مختلف به راهپیمایی پرداختند.

وی تصریح کرد: امنیت امروز کشور را مدیون حافظان امنیت هستیم که در کمتر از ۴۸ ساعت آرامش پایدار و با ثبات را به کشور بازگردانده و جریانات اخیر را مدیریت کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های مختلف باید به خواسته و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهمیت دهند و بسیج مستضعفین نیز در رفع محرومیت، اشتغال و توسعه علمی همراه خواهد بود.

وی افزود: امسال چهلمین سال صدور فرمان امام (ره) است که شجره طیبه بسیج از دل مردم با هدف خدمت به ملت با تقدیم ۹۲ هزار شهید بسیجی قصد دارد در تمام میدان‌های علمی، محرومیت‌زدایی کند و در امنیت اقتصادی پرچمدار باشد.

سلیمانی اضافه کرد: امام راحل همه آرمان‌های خود را در دوران حیات محقق کرد و تنها آزادی قدس عزیز باقی‌مانده است و ما امروز آمدیم تا با امام (ره) عهد بندیم که فرزندان بسیجی امام پرچم‌دار لشکر اسلام در آزادی قدس خواهند بود.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم رهبری گفت: این بیانیه نشانگر آغاز عصر جدید ملت ایران است و شاهد رقم‌خوردن دوران جدید و موفقیت‌های آن در دوران کنونی هستیم.

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون تردید آغازگر دوران جدید در تاریخ معاصر بشریت است، گفت: ملت ایران مقابل توطئه‌ها در طول ۴۰ سال ایستادگی کرده است و به موفقیت‌هایی هم در این زمینه دست یافت.

بسیجیان استان تهران امروز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.