مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر : عملیات اجرای پل شهید جعفرزادگان آغاز می شود

شهردار باقرشهر در بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری باقرشهر از اجرای پروژه پل رو گذر کمربندی شرقی باقرشهر خبر داد

0 2,021

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، مرتضی همتی شهردار باقرشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح شهر اظهار داشت: پروژه اصلاح هندسی تقاطع محور شهید رجایی و خیابان فلسطین به‌منظور هدایت بخشی از ترافیک عبوری محور شهید رجایی برای تردد و تسهیل تردد شهروندان انجام شد و بر اساس آن اصلاح شکلی و هندسی صورت گرفت و در روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: پروژه شهرسنگ، خیابان شهدای وطن و بولوار سفیر امید (جاده گاز) در کنار روشنایی معابر در کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم مردم از اجرای آن بهره‌مند شوند.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: پروژه‌های دیگری نیز از سوی شهرداری باقرشهر تعریف شده که در دست آغاز است؛ از جمله فاز 1 جاده انرژی که مسیر تردد روستای قمصر به داخل باقرشهر است و فاز نخست آن با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان آغاز شده و در آینده‌ای نزدیک قابل افتتاح خواهد بود.
همتی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از قطعات پل شهید جعفرزادگان ساخته شده و به‌زودی بخشی از آن نصب می‌شود و تلاش می‌کنیم تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه