مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر : درآمد شهرداری باقرشهر بیش از ۲۶۰ درصد رشد کرد

مرتضی همتی شهردار باقرشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از رشد 260 درصدی در آمد شهرداری باقرشهر در سالی که گذشت خبر داد

0 1,149

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، مرتضی همتی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و روز روابط عمومی با اشاره به اقدامات انجام شده در یک‌ساله گذشته توسط مدیریت شهری باقرشهر اظهار داشت: با توجه به سپری شدن یک سال از آغاز فعالیت و خدمت در این جایگاه بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات اصحاب رسانه که به هر نحو اخبار عملکردی این مجموعه را منتشر کردند و نیز در انتقال دغدغه‌های مردم به مجموعه مدیریت شهری اقدام می‌کنند، قدرانی نمایم.
وی افزود: مجموعه همکاران ما در شهرداری باقرشهر تلاش کردند تا بدون ورود نیروی جدید و با تکیه‌بر ظرفیت‌های موجود، نیروهای بومی را ساماندهی کرده و کار را پیش برده و تلاش کردیم که مدیران بومی خوب و قدرتمند را تحویل این شهر دهیم.
وی با تأکید بر اینکه پیش‌نیاز و مقدمه کار در هر شهرداری کسب درآمد است، ابراز داشت: با ریل‌گذاری صورت گرفته در شهرداری باقرشهر و همراهی مجموعه مدیران و عوامل شهرداری، بدون افزایش عوارض یا فروش اموال مازاد شهرداری و همچنین تحمیل هزینه مضاعف شهرداری باقرشهر با رشد بیش از ۲۶۰ درصدی در حوزه درآمد پیشتاز بود.
همتی تأکید کرد: درآمد شهرداری از نُرم قابل قبولی برخوردار بود و بالاترین درآمدی که در شهرداری باقرشهر کسب شده مربوط به سال ۱۴۰۱ با ۱۸۰ میلیارد بود اما در سال ۱۴۰۲ بودجه به ۳۰۰ میلیارد رسید و در پایان سال بدون هیچ‌گونه فروش املاک و دارایی‌ها ۷۲۵ میلیارد تومان نقداً وصول شد که بر این اساس رشد جهشی بسیار خوبی را شاهد بودیم.

  • جهش درآمدی با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود
    وی ادامه داد: همکاران ما در قالب کارگروه تحقق درآمد ساماندهی شده و موفق شدند جهش درآمدی را محقق و نیز بخشی از مطالبات معوق مانده که حق مردم باقرشهر بود را در سال ۱۴۰۲ وصول شد و در سال ۱۴۰۳ با جدیت بیشتر پیگیری و وصول خواهند کرد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه