مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مالخر اموال مسروقه خودرو در شهرری دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخری درمحدوده شهرستان «ری» که به خرید قطعات خودرو به سرقت رفته می‌پراخت، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: در پی ادامه دستگیری سارقان محتویات و زاپاس خودرو توسط کلانتری ۱۷۳ امین آباد، متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر، شناسایی مالخر و کشف جرائم احتمالی به پلیس آگاهی این فرماندهی ارجاع داده شد.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات به عمل آمده از ۲ متهم دستگیر شده هویت و مخفیگاه مالخر اموال مسروقه در بیست و نهم فروردین ماه سال جاری در محدوده شهرستان پاکدشت شناسایی شد.
وی در ادامه ابراز داشت: تیم عملیات پلیس آگاهی با به دست آوردن این اطلاعات پس از هماهنگی با دستگاه قضاء روز گذشته سریعاً به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم مالخر را دستگیر و در بازدید از مخفیگاه متهم بیش از ۵۰ عدد رینگ و لاستیک خودرو مسروقه به ارزش حدودی ۲ میلیارد ریال کشف گردید که اموال مکشوفه به همراه مالخر به مقر پلیس منتقل شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهم مالخر که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود با مشاهده ادله و مستندات بدست آمده پلیس همچنین اعترافات سارقان لب به اعتراف گشود و به خرید اموال مسروقه معترف گردید.
سرهنگ ابن علی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از شهروندان عزیز درخواست داریم که خودرو‌های خودرا به سیستم‌های ضد سرقت مجهز کنند و از پارک نمودن خودرو در محل‌های خلوت و تاریک خودداری نمایند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه