مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیران جاده شنی شمس آباد دستگیرشدند

سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ مرد جوان که از افراد گذری از جاده شنی شمس آباد حسن آباد فشافویه با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ مرد جوان که از افراد گذری از جاده شنی شمس آباد حسن آباد فشافویه با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری فردی از اتباع کشور همسایه به کلانتری حسن آباد مراجعه و اظهار داشت از کارگران محدوده جاده شنی شمس آباد هستم که ساعاتی پیش به همراه همسرم و فرزندم با یک دستگاه موتور سیکلت در حال حرکت بودیم که ناگهان ۲ مرد جوان با در دست داشتن سلاح سرد از نوع قمه به ما حمله ور شدند که پول، تلفن همراه ما را به سرقت بردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده سریعاً در دستور کار مأموران کلانتری آن محل قرار گرفت و گشت زنی‌های هدفمند آغاز شد که سرانجام روز گذشته ساعت ۱۹:۰۰ عوامل گشت نامحسوس کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که به ۲ مرد جوان را که به صورت پیاده، در حال سرقت از فردی میانسال بودند را مشاهده کردند.

سرهنگ ابن علی گفت: در این حین مأموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند که سارقان به سمت مأموران حمله ور شدند که با درایت تمام، پلیس سارقان را زمین گیر و دستگیر کردند و از آنان ۲ قبضه سلاح سرد (قمه-چاقو) کشف گردید و سپس به کلانتری منتقل شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهمان ۲۵ و ۲۷ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۷ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به افراد نا معلومی فروخته‌اند.

سرهنگ ابن علی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: شناسایی مال‌خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و همچنین امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه