چگونه سرعت اینترنت 3G را تا آخرین حد ممکن تجربه کنیم؟

غیرفعال کردن تصاویر در مرورگر

شما می توانید در مرورگر تلفن همراه خود، از دانلود تصاویر جلوگیری و فقط متن را مشاهده کنید. این کار باعث می شود تا صفحات زودتر بارگذاری شده و شما به مطلب سریع تر دسترسی پیدا کنید. برخی از مرورگر ها مانند فایر فاکس و کروم چنین امکانی را در تنظیماتشان به صورت پیش فرض، قرار داده اند.

پاک سازی حافظه پنهان

یکی از روش های افزایش سرعت تلفن همراه و اینترنت حذف حافظه پنهان است. مرورگرها فایل هایی را برای استفاده ی مجدد بر روی دستگاه شما ذخیره می کنند که باعث اشغال مقدار زیادی از حافظه و کند شدن سرعت آن می شوند. با پاکسازی این فایل ها هم حافظه اشغال شده آزاد می شود و هم سرعت گوشی و البته سرعت مرورگر شما نیز افزایش می یابد. برای انجام این کار به بخش Settings و سپس Applications رفته و برنامه ی موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده دکمه ی Clear Cache را لمس کنید.

حذف اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده

یکی دیگر از مواردی که باعث کند شدن موبایل یا تبلت و سرعت اینترنت می شود اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده نصب شده بر روی تلفن همراه شما است. بسیاری از برنامه ها به صورت پس زمینه بر روی سیستم در حال اجرا هستند و شما از آن بی خبر هستید. علاوه بر این نرم افزار ها، ویجت ها نیز می توانند قاتلین حافظه و همچنین دیتای اینترنت به حساب بیایند. برای افزایش سرعت گوشی تلفن همراه تان پیشنهاد می کنیم نرم افزار های غیر ضروری و بی استفاده را از روی گوشی آن حذف کنید.

استفاده از مرورگر “Opera Max”

نرم افزار اپرا مکس با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود به بررسی جریان داده ها و همچنین بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت گوشی شما می پردازد. اپرا مدعی شده است که می تواند اتصال اینترنت را تا ۲۳% بیشتر از حالت معمولی افزایش دهد. اگر می خواهید از بیشترین سرعت ممکن اینترنت خود استفاده کنید، این نرم افزار چنین امکانی را به شما می دهد.

منبع: yjc.ir

آخریناینترنتتاتجربهچگونهحدراسرعتکنیمممکن
دیدگاه ها (0)
دیدگاه شما