این آیفون حدود ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد!

کمپانی روسی خاویار (Caviar) که نسخه‌های لوکس از گوشی های موبایل موجود در بازار را می‌سازد؛ این بار دست کیمیاگر خود را روی آیفون XS و آیفون ۱۰ اس مکس (iPhpne XS Max) کشیده است. ارزان‌ترین محصول از این مجموعه، بیش از ۲۳ هزار دلار قیمت دارد.

این سری از گوشی های لوکس کمپانی Caviar، تحت نام iPhone XS Grand Complication Skeleton Diamond Edition معرفی شده‌اند. آیفون XS و XS Max در این نسخه، جامه‌ای از تیتانیوم سیاه و طلا بر تن دارند و به ۲۵۲ قطعه الماس، مزین شده‌اند. اما چیزی که این دو گوشی را متفاوت از سایر آیفون های طلاپوش جلوه می‌دهد؛ وجود یک ساعت مکانیکی در پشت آن‌هاست.

گوشی ها در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی موجود هستند. ارزان‌ترین آن‌ها، نسخه ۲۵۶ گیگ آیفون ایکس اس با قیمت ۲۳۳۲۰ دلار است و نسخه ۵۱۲ گیگ آیفون ایکس اس مکس با ۲۴۴۶۰ دلار، بالاترین قیمت را دارد. این محصولات، یک سال وارانتی هم دارند که البته تنها بخش الکترونیکی  آن‌ها را پوشش می‌دهد. برای قسمت خارجی و نمای این آیفون های لاکچری، ضمانت‌نامه‌‌ای ۳۰ روزه به خریداران ارائه خواهد شد.

ناگفته نماند که کمپانی Caviar، تنها ۹۹ دستگاه از این گوشی های طلاپوش و الماس‌نشان آیفون را تولید کرده است؛ پس شاید علاقه‌مندان در صورت تردید، فرصت خرید یکی از آن‌ها را از دست بدهند.

نسخه لوکس آیفون XS و XS مکس

تیتانیوم کنده‌کاری شده، روکشی از طلا و ۲۵۲ قطعه الماس در پنل پشتی گوشی‌ها

در بخش پایینی روکش طلایی، یک ناچ وجود دارد که نام Caviar روی آن نقش بسته است

خریداران می‌توانند ببینند که کدامیک از ۹۹ دستگاه مال آن‌هاست

صفحه عقربه‌دار ساعت، با شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود محافظت می‌شود؛ البته این ساعت انرژی خود را از باتری گوشی نمی‌گیرد و باید هر ۳۰ ساعت آن را کوک کنید

برآمدگی ناشی از ساعت، آیفون را از شکل اصلی خود انداخته است و ظاهرا هیچ قابی به آن نمی‌خورد

از طراحی و ساعت که بگذریم، این دستگاه‌ها مانند سایر گوشی های آیفون XS و XS Max هستند

نسخه بدون الماس آیفون ۱۰ اس با نام Caviar Grand Complication Skeleton Tourbillon و قیمت ۱۰ هزار دلار

بسته‌بندی و نحوه جعبه‌گشایی نسخه‌های Caviar هم با اپل تفاوت دارد

آیفوناینتومانحدودداردقیمتمیلیون
دیدگاه ها (0)
دیدگاه شما