سوتی سریال دلدادگان و توضیح آرش مجیدی

سوتی سریال دلدادگان

 

با انتشار پست هایی پی در پی از سوتی سریال دلدادگان ، آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در این سریال با انتشار پستی در اینستاگرام به این ماجرا واکنش نشان داد.

شفاف سازی آرش مجیدی از شایعه سوتی سریال دلدادگان

لیندا کیانی و آرش مجیدی در سریال دلدادگان

آرش مجیدی با انتشار عکس هایی در اینستاگرامش نوشت : ( لطفاورق بزنید) این مجموعه عکسِ جذاب و دوست داشتنی که به وقت ضبط دلدادگان ثبت شد از دلنشین ترین ِ ثبت ها بود که به وقت استراحت و در فاصله و گپ ِ زمانی مابین فیلمبرداری دو صحنه ، بصورت خود جوش ، بین ما سه نفر ( خانم کیانی ، آقای باقری / عکاس و من ) شکل گرفت .

این شور و ثبت آنقدر سریع صورت گرفت که فرصت نشد کتاب “ داستان همشهری “ را گوشه ای گذارم .

با انتشار این عکس در دنیای مجازی ، عده ای وجود این کتاب را به عنوان یک سوتی و اشتباه دیدند و عده ای با حضور این کتاب متوجه شدند این عکس در پشت صحنه برداشته شده .

با نگاهی به سرانه مطالعه متوجه می شویم فرهنگ کشورمان به شدت دچار فقر و لاغری است .از کتاب دور افتاده ایم و نبود وقت و آرامش خیال را بهانه نخواندن و ندانستن میکنیم.

داستان همشهری مجموعه ای از داستان ها، خاطره ها ، مقاله ها و … می باشد که با ذوق و سلیقه ای دلنشین بصورت ماهنامه ، نشر و با قیمتی بسیار مناسب پخش و توزیع میشود . خواهش میکنم خودتان را از خواندن و حظ بردن محروم نفرمائید .

پ.ن / به وقت فیلمبرداری فیلم سینمائی “سر به مهر “ سر صحنه “ داستان همشهری “ را به همراه داشتم که استفاده جذابی از آن کردیم و در فیلم استفاده شد .

سریال دلدادگان با بازی لیندا کیانی و آرش مجیدی

آرش مجیدی در سریال دلدادگان بازیگر نقش مالک بود که در فصل دوم این سریال جلوی دوربین رفت و با لیندا کیانی ، سمیرا حسن پور و حمید گودرزی همبازی بود.

نقش های متفاوت لیندا کیانی و آرش مجیدی در دلدادگان

در فصل سوم سریال دلدادگان که پخش آن از پنجشنبه ۱۲ مهرماه آغاز شده است مسعود رایگان ادامه نقش مالک را ایفا میکند ، مهرانه مهین ترابی بازیگر نقش مرضیه با بازی سمیرا حسن پور است و پانته آ بهرام ادامه نقش لیندا کیانی را در زمان حال ایفا میکند.

گریم متفاوت لیندا کیانی در سریال دلدادگان

لیندا کیانی در سریال دلدادگان با گریمی متفاوت جلوی دوربین رفت و نقشی متفاوت تر از نقش های قبلی اش را ایفا کرد.

آرشسریال دلدادگانسوتیمجیدی
دیدگاه ها (0)
دیدگاه شما