محمد بحرانی: بیوگرافی کامل و جدیدترین عکس های اینستاگرامی

صورتی‌ها: حالا دیگر محمد بحرانی که چند سال پیش با صداپیشگی جناب خان خندوانه شناخته شد، برای کمتر کسی ناشناخته است. به خصوص که در سال‌های اخیر در چند فیلم وسریال حضور داشته است. این روزها که سریال هیولا در حال پخش است. ما تصمیم گرفتیم دوباره از این صدا پیشه حرفه‌ای و بازیگر این سریال یاد کرده و بیوگرافی محمد بحرانی به همراه گالری تصاویر این بازیگر را خدمت علاقه‌مندان به چهره‌های هنری و شناخته‌شده‌ی ایرانی آماده کرده‌ایم.

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی، بازیگر تلویزیون و سینما و صدا پیشه شخصیت‌های عروسکی، سال ۱۳۶۰ در شیراز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشکده‌ی هنرهای زیبا دانشگاه تهران و کارشناسی‌ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. محمد بحرانی، جایزه اول کارگردانی را برای نمایش همایش بهشت و زمین از جشنواره تئاتر تجربه در کارنامه دارد. از مهم‌ترین آثار محمد بحرانی می‌توان به بازیگری در سریال کلاه قرمزی ۹۷، سریال گلشیفته، هیولا و برنامه قاچ اشاره کرد.

کودکی، تحصیلات و علاقه به کارهای هنری محمد بحرانی

محمد بحرانی در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۶۰ در خانواده‌ای کازرونی در شهر شیراز متولد شد. خانواده او از سال‌ها قبل از کازرون مهاجرت کرده بودند و پس از چند سال اقامت کاری در تهران و مازندران، در شیراز ساکن شده بودند. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد، بجز صداپیشگی، بازیگر و عروسک‌گردان نیز است. یک برادر و خواهر دارد. پدرش شعر می‌گوید و می‌نویسد:

در محله جنوبی‌های اهل خوزستان که مهاجرت کرده به شیراز در زمان جنگ بودند، بزرگ شده است. وی می‌گوید از همان بچگی با قابلمه و تشت، بندری می‌خواندیم. علاقه‌اش به نمایش عروسکی از جشنواره تئاتر عروسکی شروع شد در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۰ ساله بود، مریم سعادت که داور یکی از جشنواره‌ها بود از وی برای حضور در عروسک گردانی یک مجموعه تلویزیونی برای کودکان دعوت کرد. از همان‌جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد. اکثر کارهای محمد بحرانی از سال ۱۳۸۰ که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

از ببعیِ کلاه قرمزی تا جناب خان خندوانه

جالب ترین نکته بیوگرافی محمد بحرانی آشنایی او با ایرج طهماسب بود. آشنایی‌اش در سال ۹۰ به واسطه امیر سلطان‌ احمدی عروسک‌ گردان پسرعمه زا با ایرج طهماسب، باعث ورودش به مجموعه کلاه قرمزی شد صدای ببعی و آقای همساده از حنجره صلایی محمد بحرانی است.

او پیش از این نیز صداپیشگی عروسک‌هایی چون آقاشجاع، استاد همه‌ چی‌ دون و … را تجربه کرده بود. شخصیت عروسکی جناب خان با صدای محمد بحرانی در سال ۱۳۹۰ در سریال نمایش خانگی کوچه مروارید با ۲۵ عروسک دیگر شکل گرفت، اما چندان موفق نبود او در فصل دوم خندوانه در سال ۹۴ قرار بود در یک قسمت به عنوان استندآپ کمدین حضور پیدا کند، این برنامه و استقبال زیاد از وی باعث شد به کاراکتر ثابت این برنامه تبدیل شود.

بازیگری محمد بحرانی:

محمد بحرانی نخستین بار در سال ۱۳۹۲ و ۳۲ سالگی در فیلم طبقه حساس به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی‌اش یعنی سریال کلاه قرمزی ۹۷، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمد بحرانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، محمدرضا فروتن و بهاره رهنما را تجربه کرد. محمد بحرانی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد بحرانی در این سال، بازیگری در سریال کلاه قرمزی ۹۷ به کارگردانی ایرج طهماسب محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد بحرانی بازی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ بوده است. محمد بحرانی سال ۱۳۹۵ در ۳۵ سالگی در سریال کلاه قرمزی ۹۷ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با ایرج طهماسب همکاری داشته است.

محمد بحرانی علاوه‌بر سریال کلاه قرمزی ۹۷، سال ۱۳۹۶ در ۳۶ سالگی در سریال گلشیفته نیز بازی کرد. محمد بحرانی این‌بار با بهروز شعیبی یعنی کارگردان سریال گلشیفته و هنرمندانی چون مهناز افشار، مهدی هاشمی، هومن سیدی و سیامک انصاری همکاری داشت.

سریال هیولا که این روزها در حال پخش است یکی از بهترین تجربه‌های محمد بحرانی در کنار مهران مدیری محسوب می‌شود. محمد بحرانی در این سریال در کنار بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، سیما تیرانداز و مهران مدیری تجربه‌های ارزشمندی را کسب می‌کند. در ادامه بیوگرافی این بازیگر، عکس های محمد بحرانی را به صورت گالری خدمت شما آماده کرده‌ایم.

عکس های محمد بحرانی

گالری عکسهای محمد بحرانی

عکس های جدید محمد بحرانی

گالری عکس های محمد بحرانی

تصاویر جدید محمد بحرانی

عکس های محمد بحرانی

عکس جدید محمد بحرانی

عکس های محمد بحرانی

عکس های جدید محمد بحرانی

گالری عکس های محمد بحرانی

تصاویر جدید محمد بحرانی

عکس محمد بحرانی در کنار شیلا خداداد

بیوگرافی محمد بحرانی را مطالعه کرده و جدیدترین عکس های او را نیز مشاهده کردید. امیدواریم که این مطلب نیز مورد پسند شما بوده باشد. نظر شما در مورد محمد بحرانی و کارهای هنری او چیست؟

اینستاگرامیبحرانیبیوگرافیجدیدترینعکسکاملمحمدهایو
دیدگاه ها (0)
دیدگاه شما