بررسی قیمت تاچ ال سی دی note 20 سامسونگ

شما با خرید گوشی note 20 سامسونگ با دنیایی از تکنولوژی های مختلف روبرو خواهید شد که با کمک صفحه نمایش بسیار زیبای آن می توانید لذت بالایی در هنگام کار کردن با آن داشته باشید. کیفیت این صفحه نمایش با کمک تاچ ال سی دی note 20 با کیفیت تولید شده است. فناوریهایی که در این تاچ وجود دارد واقعا آن را در نوع خود بسیار مناسب کرده است.

یکی از بهترین تاچ ها در بین رقبای خود که باعث شده با داشتن یک صفحه نمایش جذاب ، علاقمندان بسیار زیادی را از آن خود کند. مهمترین بخش موبایل که ممکن است همیشه در معرض خرابی قرار بگیرد و هزینه تعمیر آن نسبت هم نسبتا بالا خواهد بود بخش تاچ ال سی دی آن هست.

با داشتن ویژگی Super AMOLED Plus لمسی خازنی در نوت 20 سامسونگ و رزولوشن 1080 در 2400 و همچنین تراکم پیکسلی 393 با توجه به ابعاد ( 6.3 اینچی ) شما شاهد یک وضوح تصویر بالا خواهید بود. همین می تواند برای تعمیر تاچ ال سی دی note 20 نشان دهنده این باشد که باید بخوبی از این مدل سامسونگ مراقبت خاصی انجام دهید.

قیمت تاچ ال سی دی note 20

اگر مطمئن هستید که مشکل از تاچ گوشی هست چاره ای جز تعویض آن ندارید. پیشنهاد می کنم که بعد از بررسی قیمت تاچ ال سی دی نوت 20 و بررسی اصل بودن و گارانتی قطعه برای تعویض آن اقدام کنید. اما نکته مهم اینجاست که از کجا باید مطمئن شوید که قطعه خریداری شده اصل هست؟

خیلی از افراد که مهمترنی مشکلی که بعد از خاموش شدن صفحه نمایش یا مشکل در تصویر آن رخ می دهد این هست که چقدر باید برای قیمت تاچ ال سی دی note 20 هزینه کنند. و از آن مهمتر این که از کجا بدانند قطعه ای که خریداری کرده اند قطعه اصلی هست!!

البته اگر می خواهید در مورد اصل بودن یا تقلبی بودن قطعات موبایل بیشتر بدایند پیشنهاد می کنم که حتما سری به سایت موبایل کمک بزنید و در مورد این موضوع با کارشناسان این سایت هم صحبت کنید.

البته سایت موبایل کمک فقط در مورد قطعات موبایل مشاوره نمی دهد. بلکه این سایت و این مجموعه خدمات تعمیر قطعات و جایگزین کردن آنها را هم انجام می دهد. نکته دیگر در مورد مجموعه موبایل کمک داشتن قطعات اصل هست که باعث شده در بین تمام مجموعه های خدماتی موبایل به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده این خدمات شناخته شود.

البته اگر شما قصد دارید که در مورد قیمت تاچ ال سی دی note 20 هم تحقیق کنید فکر کنم با توجه به دارا بودن بهترین گارانتی قطعات در ایران توسط شرکت موبایل کمک ، قیمت مناسبتری هم خواهد داشت.

هزینه حمل در این شرکت کاملا رایگان انجام می شود. یعنی شما نیاز نیست که بجز هزینه تعمیر جایگزینی تاچ ال سی دی گلکسی نوت 20 و دیگر قطعات هر نوع گوشی هوشمند هزینه دیگری را پرداخت کنید. همچنین گارانتی خدمات این شرکت برای تعمیرات نشان دهنده حرفه ای بودن پرسنل و تعمیرکاران آنها هست.

یک نکته دیگر در مورد مجموعه موبایل کمک این هست که علاوه بر تعویض و تعمیر قطعات، فروش قطعات هم در این مجموعه انجام می شود. با تمام این نحکاتی که بیان کردیم به نظر می آید شما بدون هیچ گونه استرسی می توانید با این مجموعه خدماتی موبایل در ارتباط باشید و گوشی هوشمند خود را همانند روز اول آن تحویل خواهید گرفت.

 

تاچ note20قیمت تاچقیمت تاچ ال سی دی note 20
دیدگاه ها (0)
دیدگاه شما