مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی : خبرگزاری های داخلی باید مامن خبری مردم باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ،گفت: خبرگزاری های داخلی باید مامن و منبع خبری مردم باشند؛ فضای مجازی و فعالان این فضا را سربازان جهاد و دفاع از نظام و مردم می نامیم و توقع داریم که رسانه ها واقعیت را از زبان مردم بیان کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ جعفر بندی شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری روز پنجشنبه همراه کارگروه رسانه این شهرستان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان تهران با رئیس و خبرنگاران این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید گفت: چه تقارن مبارکی که در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها ، اتاق خبر مرکز استان تهران خبرگزاری ایرنا به نام شهید سلیمانی نام گذاری شده است چراکه شهدا جایگاه والایی در نزد مردم دارند و همچنین شهید مهدی رضایی مجد نیز از شهدای شاخص نظام است .

خبرگزاری ایرنا مرجع رسانه ای است

رئیس مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران گفت: مجموعه خبرگزاری ایرنا از رسانه های مرجع کشور با توجه به ساختار، عملکرد است و غرض از این بازدید، عرض خداقوت و تشکر از زحمات اهالی عرصه خبر بوده چراکه یکی از مهمترین مباحث روز کشور، موضوع خبر است.

به گفته شربیانی ، اگر یکی روزی شبیه خون فرهنگی مطرح می شد امروز جدال، تقابل رسانه ها است و در این ۹۰ روز اخیر این ماجرا بیشتر هویدا شد و این موارد، رسالت اهالی رسانه را در حوزه خبری سنگین تر می کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: معتقدم باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم و خبرگزاری ها باید مامن خبری مردم باشند؛ باید فضای مجازی و فعالان این فضا را سربازان جهاد و دفاع از نظام و مردم بدانیم و واقعیت را از زبان مردم بیان کنند.

این عضور شورای شهر تهران با بیان اینکه ما باید نیات را به اصولی که رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند نزدیک کنیم، گفت: ایشان فضا را آشکار و بحث جهاد تبیین را مطرح کردند و به نظرم رسانه ها مانند خواص در بزنگاه ها عملکردشان زیر ذره بین و عملکرد آنان مهم است.

رئیس مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران همچنین با تاکید بر اینکه رعایت انصاف و عدالت در مرجعیت خبرگزاری مهم است، توضیح داد: تعصب بی جا انسان را دچار بی انصافی می کند و از یاد نبریم که نقدها باید منصفانه و بر مدار حقوق مردم باشد.

شربیانی ادامه داد: البته تاب آوری در برابر نقد هم مهم وشخصا سعی بر رعایت آن دارم چراکه حق اصلی و اساسی با مردم است؛ براساس فرمایشات رهبری همواره حق با مردم و ما پاسخگو به مردم هستیم.

کارگروه بانوان شورای شهرستان ری تشکیل می شود

شربیانی با بیان اینکه کارگروه بانوان شورای شهرستان ری را به زودی تشکیل می دهیم، گفت: اخیرا کار گروه جوانان را ایجاد کردیم و معتقدیم شورای شهرستان ری باید محل حضور جوانان باشد.

رئیس مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران در مورد آخرین وضعیت احداث پارکینگ جنوب حرم عبدالعظیم حسنی(ع) نیز گفت: فقط تملک دو ملک در وسط این محوطه باقی مانده تا این پروژه کلید بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: امروز بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهرری داریم و باید تلاش کنیم تلاش گذشتگان را به ثمر برسانیم و نباید نقد غیرمنصفانه به آنان داشته باشیم چون آنان نیز براساس توانشان کار کردند.

موضوع حریم در استان تهران باید حل شود

شربیانی همچنین به برگزاری سومین جلسه کمیسیون های شهرسازی شوراهای استان تهران در شهریار اشاره کرد و گفت: دستورکار اعضا در این جلسه موضوع حریم بود و در تراز خوبی مباحث مطرح و سعی شد با نهایت استفاده از ظرفیت موجود مشکلات حریم حل شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هر مسئولی باید دغدغه مردم را دغدغه خویش بداند تا مشکل با پیگیری حل شود، توضیح داد: هرچند مشکلات زیاد اما کار برای انجام نیز زیاد است و باید تلاش کنیم؛ براساس منویات رهبری اما حق نداریم ناامیدی را تزریق کینم و نباید نظام را تضعیف کنیم.

رضا رضایی مجد رئیس خبرگزاری ایرنا مرکز استان تهران هم در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و هیات همراه به دفتر ایرنا، به بیان تاریخچه ای از قدمت حدود ۹۰ ساله خبرگزاری جمهوری اسلامی پرداخت.

وی به تعبیر بیانات گرانقدر رهبر انقلاب اسلامی که ایرنا را دست بزن نظام توصیف کردند، گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه مردم و نظام است و با دوری از سیاه نمایی های رسانه های معاند سعی بر اعلام و پیگیری مشکلات مردم تا حصول نتیجه دارد. همسویی خروجی رسانه های انقلابی در مواجهه و مقابله با تهدیدات و هجمه های رسانه های معاند بهترین شیوه برای دفاع از موازین انقلاب اسلامی و مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در پایان این دیدار ضمن قدردانی از اهالی رسانه تمثالی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان تهران اهدا کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه