مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی:تربیت و آموزش و ایجاد جبهه ی رسانه ای مردمی لازمه شرایط امروز جامعه است

صبح امروز رئيس شورای اسلامی شهرستان ری و عضو شورای شهر تهران به همراه اعضای کارگروه رسانه شهرستان ری از دفاتر خبرگزاری ها و رسانه های فعال شهرستان ری بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری به همراه اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان از دفاتر خبرگزاری ایرنا ، فارس ، تسنیم و گروه رسانه ای شمیم مدیا بازدید نمودند.

در این بازدیدها که ۴ ساعت به طول انجامید ، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ضمن عرض خدا قوت به مدیران و خبرنگاران این دفاتر اظهار داشت : به پیشنهاد اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری مقرر شد با اصحاب رسانه دیداری داشته باشیم و از زحماتی که در عرصه خبر کشیده می‌شود قدردانی نماییم.

جعفر شربیانی افزود : برخی اذعان می کنند که فضای مجازی از دست نیروهای داخلی خارج شده است و نمی‌توان هدایت نمود اما بنده این را قبول ندارم و به نظرم کسانی که در حوزه خبر و فضای مجازی کار می‌کنند توانستند که مأمن خبری مطمئنی برای مردم ایجاد نمایند.

وی گفت : باید در حوزه خبر نیت خودمان را به منویات مقام معظم رهبری که اصول را به صورت شفاف بیان کردند و فضا را آشکار نمودند نزدیک نماییم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر رعایت انصاف و عدالت در ارائه خبر بیان نمود : اگر نقدی به مسئولی در هر جایگاهی داریم باید منصفانه و عادلانه و بر مدار حقوق مردم باشد و حتی در نقد مسئولانی که در گذشته مسئولیتی داشتند نیز باید جانب انصاف رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری حق مردم و رسانه‌ها است اظهار کرد : باید مسئولان در برابر نقدها تاب آوری داشته باشند چه منصفانه و چه غیر منصفانه چرا که حق اصلی و اساسی با مردم است و رسانه‌ها هم صدای مردم هستند و ما وظیفه داریم ضمن توجه به تک تک انتقادات و نظرات آنها را بپذیریم و خودمان را به آنها پاسخگو بدانیم.

وی از تشکیل کارگروه مشورتی جوانان شورای اسلامی شهرستان ری خبر داد و گفت : با توجه به اینکه هدف اصلی تشکیل کارگروه رسانه رصد مطالبات مردم جهت پیگیری بهتر بود و خوشبختانه آثار خوبی را دیدم که در همین راستا کارگروه مشورتی جوانان را نیز جهت پیگیری هر چه بهتر مطالبات جوانان تشکیل دادیم و انشاالله بزودی کارگروه بانوان را نیز تشکیل خواهیم داد.

وی با بیان اینکه رسانه قسمتی از فرآیند و مکانیزم مطالبه گری و پیگیری می‌باشد گفت : خوشحالم که در شهرستان ری قشر جوان با ایده‌های جذاب هلدینگ‌های رسانه‌ای راه اندازی کردند و مطالبات به حق مردم این شهرستان را پیگیری و اطلاع رسانی می نمایند.

شربیانی در پایان با تاکید بر لزوم ورود رسانه‌ها به بحث آموزش افزود : بحث آموزش را باید رسانه‌ها به طور جد دنبال نمایند تا بتوان جوانان علاقمند به این حوزه را آموزش داده و یک جبهه رسانه‌ای مردمی و مبتنی بر چهارچوب های انقلاب و نظام را تشکیل داد و این موضوع یکی از نیازهای امروز جامعه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه