مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قاچاق سوخت با پراید در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” با اعلام جزئیات خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به وسیله یک دستگاه خودرو “پراید” قصد انتقال مقداری سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری شهر ری در حین گشت زنی هدفمند موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: بعد از صدور دستور توقف، در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ لیتر گازوئیل که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه خودروی مورد نظر با هماهنگی انجام شده توقیف و به پارکینگ انتقال یافت، تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، راننده خودرو دارای ۵ فقره سابقه قاچاق سوخت بوده که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل سودجویان و قاچاقچیان ایستاده است از مردم عزیز خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.