مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست نقد و بررسی کتاب «ستاره» در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری

همزمان با فرارسیدن هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار نشست نقد و بررسی کتاب «ستاره» با حضور نویسنده محدثه گودرزنیا و منتقد ادبی سمیرا رستگارپور در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛  نشست نقد و بررسی کتاب ستاره با حضور محدثه گودرزنیا ، نویسنده کتاب و سمیرا رستگارپور، منتقد وجمعی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه حدیث کسا، اعضای فعال و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری برگزار شد.

سمیرا رستگارپور منتقد اثر در معرفی کتاب گفت: کتاب ستاره از نظر نگارش، گزینش موضوع و  فضا سازی بسیار خوب و متناسب با رده سنی نوجوانان است؛ در این داستان ما تفاوت و شکاف نسل ها را می بینیم.

سپس نویسنده با بیان توضیحاتی درباره کتاب و شخصیت ها گفت: نام ملاله را از نام یکی از زنان بزرگ افغانستان انتخاب شده است و در این داستان سعی کرده ام به درد و رنج مردم صبور افغان نیز اشاراتی داشته باشم.

در پایان شرکت کنندگان، نویسنده و منتقد درباره کتاب، شخصیت ها، حوادث، دیالوگ ها و مسائل مطرح شده در داستان بحث و گفتگو کردند و شرکت کنندگان به بیان نظریات خود پرداختند.

نشست نقد و بررسی کتاب «ستاره» در کتابخانه عمومی صاحب بن عباد شهرستان ری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه