مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مربیان پرورشی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی‌ دانش‌آموزان را به انجام فعالیت‌های قرآنی علاقه‌مند کنند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در دوره توامند‌سازی معاونان و مربیان پرورشی گفت معاونان و مربیان پرورشی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند و دانش‌آموزان را به انجام فعالیت‌های قرآنی علاقه‌مند کنند.

0 62

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری در دوره توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی که در دانشکده علوم حدیث حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، گفت: نقش والای معلمان در تربیت دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست؛ بدون شک مسئولان آموزش و پرورش به دنبال رفع آسیب‌ها در بین دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه معلمان امانتدار مردم هستند، افزود: مردم با اعتماد کامل، فرزندان خود را به عنوان سرمایه‌ در اختیار معلمان می‌گذارند تا در مسیر اخلاق و معارف دینی تربیت شوند.

ایمانی با تأکید بر ترویج و برپایی نماز و آموزش قرآن در مدارس، بیان کرد: معاونین و مربیان پرورشی در ترغیب جوانان به سمت نمازخوانی و قرآن خوانی درک عمیق آنان از مفاهیم قرآن و نماز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم در آینده مسئولان خوبی در عرصه‌های مختلف داشته باشیم، باید دانش آموزان را از ابتدا شایسه تربیت کنیم؛ هر گونه سهل‌انگاری در امر تعلیم و تربیت خطا و گناه بزرگی است و در پیشگاه خداوند بخشوده نخواهد شد.

منبع پانا
از طريق مائده رحمانی
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه