مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اعلام ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان ری

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان را تشریح کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری مهدیه حسنی تجلیل از نویسندگان بومی و صاحبان قلم شهرستان را از برنامه های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی سال ۱۴۰۱ ری با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان اعلام نمود .

وی یادآور شد: رونمایی از کتاب «قاسم حاج قاسم» با موضوع داستان زندگی شهید مدافع حرم «وحید زمانی نیا» و به قلم زینب مولایی، از دیگر برنامه های اجرایی این دوره از هفته کتاب است.

حسنی از برگزاری چندین نمایشگاه عرضه کتاب هم خبر داد و اظهار داشت: به منظور ترغیب و تشویق عموم مردم به امر کتاب و کتابخوانی و همچنین حمایت از نویسندگان و ناشران شهرستان، عرضه محصولات فرهنگی و تازه های نشر در قالب برگزاری نمایشگاه توزیع و فروش کتاب نیز از جمله برنامه های این ایام خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری دیدار با خانواده نویسنده جانباز «حسین جزینی» را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: تکریم و تقدیر از جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس که در عرصه هنر و قلم  فعالیت می کنند هم از دیگر برنامه های قابل اجرا در این ایام خواهد بود.

سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی خلاف سالیان گذشته و به دلیل تلاقی زمان برگزاری آن با جام جهانی فوتبال قطر ، از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه برگزار خواهد شد. منبع ایرنا

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.