مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق پارکینگ های شهرری دستگیر شد

شهرری – فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق پارکینگ‌های منازل این شهرستان خبر داد.

0 38
سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرری بیان داشت: در پی وقوع ۳ فقره سرقت از پارکینگ‌های منازل در محدوده خیابان فدائیان اسلام شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) قرار گرفت.
وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ با انجام تحقیقات تخصصی و رصد‌های میدانی به این نتیجه رسیدند که هر ۳ سرقت به یک شیوه و شگرد و توسط یک سارق به وقوع پیوسته است.
سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده مشخصات ظاهری سارق به دست آمد اعلام داشت:تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ با پوشش نقاط جرم خیز، موفق شدند سارق را درحالی که قصد سرقت مجدد داشت را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام اینکه در بررسی‌های تخصصی انجام شده مشخص شد، سارق دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد، گفت: در تحقیقات انجام شده متهم که چاره‌ای به جز بازگو کردن حقیقت نداشت، لب به سخن گشود و به بزه انتسابی اعتراف کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: دراین رابطه ۳ مال باخته شناسایی و متهم پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه