مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

وضعیت خطرناک هوای باقرشهر و حضور دانش آموزان در مدارس

باقرشهر – طبق بررسی سامانه کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران شهر باقرشهر فردا چهارشنبه 10 آذر در بدترین شرایط یعنی بسیار ناسالم رو به خطرناک قرار دارد اما هنوز خبری از تعطیلی مدارس نیست

0 70

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری امروز سه شنبه 9 آذرماه اگر از خانه خارج شده باشید حتماً بوی دود را استشمام کرده اید بوی آزار دهنده ای که همراه می‌شود با سردرد و حالت تهوع،این تازه علائم ظاهری ماجراست معلوم نیست چه تاثیری بر بدن ما و عوارض نهفته ای دارد که بدون شک همین روزهای بی اهمیت آلوده زمینه بروز سرطان در دهه آینده برای همه ما است .

شاخص آلودگی در شهرری امروز سه شنبه 9 آذرماه ساعت 9 صبح عدد 161 را نشان می‌دهد که در وضعیت ناسالم قرار دارد.

آلودگی هوای شهرری

اما هوای فردای شهر باقرشهر چهارشنبه 10 آذرماه با وجود صنایع آلاینده و همچنین پالایشگاه تهران در وضعیت بنفش یعنی بسیار ناسالم  قرار دارد که تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه است اما با بررسی شرایط موجود به نظر نمی‌رسد مسئولین مربوطه برنامه ای برای تعطیلی مدارسی داشته باشند که پذیرای دانش آموزان است .

آلودگی هوای باقرشهر

این سوال برای ما و بسیاری از مخاطبان پیش آمده اگر فقط یکی از شهرهای شهرستان یا خود شهرستان وضعیت خطرناکی در زمینه آلودگی  هوا داشته باشد چه کسی مسئول رسیدگی به این وضعیت و پیگیری مربوطه است .

امیدواریم حداقل برای دانش آموزانی که در این آلودگی کشنده تردد دارند برنامه و تدبیری اندیشیده شود

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه