مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بررسی وضعیت فرهنگی شهرستان ری با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، 22 شهریور ماه برای بررسی ظرفیت ها و مشکلات حوزه های فرهنگی، میراث فرهنگی، گردشگری و ورزشی به شهرستان ری سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از ظرفیت های مذهبی گردشگری و ورزشی از موسسه فرهنگی و هنری منتظران منجی و کتابخانه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بازدید کردند.

«محمد شجاعی» مدیر موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی در حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: این موسسه آمادگی دارد که برای بخش فرهنگ در سطوح اقشار مختلف جامعه، تولید محتوا داشته باشد و تاکنون در تولید چندین کتاب درسی با موضوعات خودشناسی و انسان شناسی نیز همکاری داشته است.

این نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه افزود: جامعه معلمان، جامعه پزشکان، جامعه طلاب و طیف های خاص جامعه در این موسسه آموزش می بینند و به خدمت رسانی در داخل و خارج کشور می پردازند و برای عموم مردم از هفت تا هفتاد سال، خدمات فرهنگی، روانشنانسی،خانوادگی با بسته های منحصر به هر فرد آموزش اختصاصی داده می شود.

وی یادآور شد: صدها هزار عضو در شبکه های مجازی، مخاطب موسسه هستند و ضمن دریافت محتوای فرهنگی با دفاتر نمایندگی در استانهای مختلف و خارج کشور در ارتباط هستند.

وی اضافه کرد: طی چندین سال اخیر در موضوع مهندسی فرهنگی، طرح و ایده های مختلفی تولید و اجرا شده که تمانی اقشار جامعه را در بر گرفته است و این محتوا در شبکه های تلویزیونی داخل و خارج کشور نیز در حال پخش است.

مدیر موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی گفت: به لطف خدا، این موسسه به عنوان یکی از بزرگترین ارتش های سایبری را در خدمت دارد و ظرفیت تبدیل تشکیلات این موسسه به «بنیاد» وجود دارد که برای گسترش فعالیت ها، نیازمند حمایت و همکاری است.

گفتنی است، در این دیدار مرتضی آقا تهرانی (رئیس کمیسیون فرهنگی) و سید رضا تقوی، سید علی یزدی خواه، بیژه نوباه وطن و زهره سادات لاجوردی از اعضای کمیسیون فرهنگی حضور داشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.