مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گردشگری به واسطه وجود آثار تاریخی و مذهبی ری عامل توسعه پایدار است

عضو شورای اسلامی شهر تهران تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به موقعیت ویژه شهرری و ظرفیت‌های تاریخی و فرصت‌های اقتصادی آن، گردشگری در ری به واسطه وجود آثار تاریخی و مذهبی عامل مهمی در توسعه پایدار و ایجاد اشتغال است و در تبدیل این شهر به یک قطب اقتصادی موثر خواهد بود.

جعفر شربیانی روز چهارشنبه در بازدید از شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری با تاکید بر اهمیت ظرفیت مردمی و مذهبی شهرری اظهار داشت: برای دستیابی به تبدیل این شهر به یک قطب گردشگری و اقتصادی، همکاری تمام سازمانهای مربوطه ضروری است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت شهری و کارکنان این منطقه در خدمت رسانی به شهروندان، افزود: هدف اصلی این دوره شورای شهر با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی بهینه به شهروندان، تکرار و تقویت نقاط قوت و فرصت دوره های پیشین و توجه به رفع نقاط ضعف آن دوره است.

شربیانی با تاکید بر اینکه کسب موفقیت در انجام فعالیت های شهری منوط به همراهی و تعامل شهروندان با مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: توجه به رویکرد توسعه محلی در تمام ابعاد در اجرای طرح های شهری بسیار حائز اهمیت است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت پیگیری اجرای طرح های توسعه محلی و فرهنگ سازی استفاده درست از طرح های شهری، اضافه کرد: طرح های در دست احداث این منطقه می بایست در راستای عدالت شهری و توسعه اجتماعی اجرایی شود.

شربیانی با اشاره به اهمیت پهنه صنعتی شمال ری در توسعه اقتصادی این شهر، تاکید کرد: برای موفقیت در توسعه گردشگری نیاز به انجام اقدامات جدی تر و همدلی و مشارکت تمامی سازمانهای مربوطه است تا در دوره چهار ساله شورای ششم تحولات خوبی در این خصوص انجام شود.

در این جلسه وضعیت طرح های احداثی در سال جاری، وضعیت اعتبارات ابلاغی طرح های توسعه محله ای و وضعیت اعتبارات و عملکرد منطقه در پروژه های توسعه محله ای سال ۱۴۰۰بررسی شد.

در پایان این جلسه عضو شورای شهر به همراه شهردار، معاونان و مدیران این منطقه از محله نفرآباد و پروژه های توسعه ای اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و مرکز واکسیانسیون کرونا بازدید کردند و در مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی و برافراشته شدن پرچم عزای حسینی در ضلع جنوب حرم حضور یافتند.

همچنین در راستای تکریم خانواده معظم شهدا با حضور در منزل خانواده شهید حسن صادقی از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل شد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه