مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مرکز هاشمی‌نژاد کهریزک برای جامعه هدف بهزیستی تاسیس شده‌است

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: بر اساس مستندات موجود، مرکز درمانی هاشمی نژاد کهریزک به منظور ارایه خدمات به جامعه هدف بهزیستی تاسیس شده‌است.

محمد رضایی اصل روز چهارشنبه در خصوص کاربری و مالکیت مرکز هاشمی نژاد کهریزک گفت: این مرکز به شماره ثبت ۱۴۹۴ با هدف نگهداری و تامین آسایش معلولان و بهبود وضع آنان راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: مرکز شهید هاشمی نژاد کهریزک ابتدا طبق آگهی تاسیس در سال ۱۳۵۳ در اداره ثبت شرکتها مندرج در روزنامه رسمی کشور توسط دکتر علی امینی به عنوان متولی موقوفه بیمارستان امین الدوله و سایر اعضا به عنوان آسایشگاه معلولان کهریزک تاسیس شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۵۸ قرار دادی بین سازمان منطقه ای بهداری و بهزستی استان تهران به مدیریت عاملی دکتر امینی و اولین موسسان آسایشگاه معلولان کهریزک منعقد شده است که بر اساس آن عرصه و عیان مرکز شهید هاشمی نژاد با کلیه اموال منقول، غیرمنقول و لوازم موجود، تاسیسات و پرسنل به وزارت بهداری و بهزیستی واگذا رشده است.

رضایی تاکید کرد: با توجه به قانون انتزاع وزارت بهداری از بهزیستی و تشکیل سازمان بهزیستی در سال ۱۳۵۹ مرکز شهید هاشمی نژاد با بودجه و اعتبارات دولت و کمک خیران توسعه یافته و چندین ساختمان درعرصه آن احداث شده است.

وی با اشاره به ارایه خدمات سازمان بهزیستی به قشرهای محروم و مظلوم جامعه از اطلاق تصرف در خصوص مرکز هاشمی نژاد توسط بهزیستی شهرستان گله مندی کرد.

مدیربهزیستی شهرستان ری یادآور شد: اداره متبوعش برای حل و فصل مسائل مرکز هاشمی نژاد کهریزک با نهادهای دیگر در چارچوب قانون آمادگی کامل دارد.

شایان ذکر است، این مرکز هم اکنون فعالیتی ندارد و پیش از این مرکز نگهداری سالمندان معلول بوده است.

بخش کهریزک با جمعیتی در حدود ۱۶۳ هزار نفر ایرانی و اتباع از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه