مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احیای منابع آب زیرزمینی با راه‌اندازی کامل تصفیه‌خانه غرب تهران/ جمع آوری۱۹۰ میلیون مترمکعب فاضلاب شهری از جنوب پایتخت

نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی به بازدید جمعی از نمایندگان از مراحل اجرای عملیات مسیر فاضلاب‌رو و تصفیه‌خانه غرب تهران اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در  توئیتی نوشت:

“به همراه جمعی از نمایندگان مجلس ضمن بازدید از اجرای عملیات مسیر فاضلاب‌رو و تصفیه‌خانه غرب تهران در فیروز بهرام، پیرامون مسایل و عملکرد سازمان آب و فاضلاب با مسئولان این سازمان گفتگو کردیم.امید است پساب تولید شده بتواند مشکلات آب بخش کشاورزی و صنایع غرب تهران را برطرف کند.

با راه‌اندازی کامل تصفیه‌خانه قریب به ۱۲۵ حلقه چاهی که در استان تهران برای تامین آب کشاورزی وجود دارد و ۵۰ حلقه چاه فضای سبز شهرداری تهران، بسته می‌شود و منابع آب‌های زیرزمینی استان تهران که در طی سال‌های متمادی به دلیل استفاده بیش از اندازه آسیب دیده‌اند،احیا می‌شوند.

مناطق صنعتی غرب تهران از کرج و فشافویه گرفته تا حسن‌آباد نیز می‌توانند از آب این تصفیه‌خانه بهره‌مند شوند. همچنین حدود ۱۹۰ میلیون مترمکعب فاضلاب شهری از جنوب پایتخت جمع می‌شود که کمک بزرگی برای پاکی محیط زیست خواهد بود.”

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه