مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در بررسی صلاحیت‌ها قانون وحق الناس را ملاک قرار می‌دهیم

رئیس هیات نظارت بر انتخابات:

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری در نشست مشترک با اصحاب رسانه قانون و حق الناس را ملاک بررسی صلاحیت‌ها دانست و از تدقیق بررسی صلاحیت‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛ شامگاه 19 فروردین ماه دومین نشست اصحاب رسانه و هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری در مدرسه باقرالعلوم (ع) شهرری برگزار شد.

در این نشست رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری حفظ آبروی افراد در بررسی صلاحیت‌ها را وظیفه شرعی و قانونی همه دست اندرکاران انتخابات دانست و گفت: این حق الناس بر گردن ما است هم از طرف بررسی دقیق صلاحیت‌ها وهم از نظر حفظ آبروی کاندیدهایی که به عناوین مختلف تایید نمی‌شوند.

زارعی افزود: کار تایید صلاحیت‌ها از مراجع چهارگانه و همینطور هیات اجرایی تمام و اکنون هیات نظارت باید بررسی‌ها را به دقت انجام تا نهایتاً در 7 اردیبهشت به فرمانداری ری اعلام شود تا در 8 اردیبهشت ماه به کاندیدهاابلاغ شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد شهروندان می‌توانند اسناد واطلاعات مرتبط با تایید صلاحیت کاندیدهای شورای شهر و روستا را با هیات نظارت بر انتخابات در میان بگذارند.

هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ری در مدرسه باقرالعلوم (ع) واقع در میدان فرمانداری شهرری مستقر می‌باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه