مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

صنوف متخلف ری یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جریمه شدند

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از اجرای طرح ویژه تشدید نظارت بر بازار با ۴۷۰۰ مورد بازرسی توسط ۱۰ اکیپ و جریمه ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریالی گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و … در شهرستان ری خبر داد.

لطف‌الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ری، با اشاره به نظارت و بازرسی ویژه بر اقلام مصرفی در بازار اظهار داشت: طرح ویژه تشدید نظارت بر بازار از 1 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین‌ماه ادامه داشت که در این راستا بیش از 4700 واحد صنفی توسط 10 اکیپ بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته 228 گزارش تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و … به ارزش تقریبی 1 میلیارد و 180 میلیون ریال ثبت و جهت پیگیری قضایی به مراجع مربوطه ارجاع شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری عنوان کرد: در طول 45 روز سپری‌شده از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا از سوی بازرسان اتاق اصناف 2 هزار مورد تذکر کتبی و شفاهی به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به واحدهای صنفی ابلاغ‌شده است.

ستاره تصریح کرد: به‌منظور تسهیل دسترسی مردم به اقلام اساسی اتاق اصناف شهرستان ری در راستای تنظیم بازار و با همکاری اتحادیه مربوطه از اواسط اسفندماه 860 تن مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب به واحدهای صنفی در شهرستان و بخش‌های تابعه ارائه نموده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند از طریق تماس با شماره 55974017 نظرات و دیدگاه‌های خود را از نحوه ارائه خدمات واحدهای صنفی به اتاق اصناف شهرستان ری اعلام نمایند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه