مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: نداشتن معنویت جامعه را دچار خطر می‌کند

به گزارش انعکاس ری ، در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستانری، سایر مسؤولان ری و دانش‌آموزان، معلمان و مدیران دبستان شاهد لاله‌ها سالن اجتماعات فرهنگی دینی این مدرسه به بهره‌برداری رسید.

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در این مراسم با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و قدردانی از معلمان و مدیران این دبستان، اظهار داشت: یکی از نیازهای مهم برای رسیدن به تکامل معنویت است که اگر ما همه علوم را فرا بگیریم و همه امکانات و تجهیزات را داشته باشیم ولی معنویت نداشته باشیم جامعه دچار خطر می‌شود.

وی با بیان اینکه وجود خدا در زندگی انسان‌ها جامعه را نجات می‌دهد، ادامه داد: احترام، دوستی، کمک و مهربانی با یکدیگر از جمله مواردی است که باید از کودکی در مدرسه آن را تمرین کنیم تا وقتی بزرگ شدیم با ادامه این راه ضمن موفقیت و سعادتمندی در زندگی شخصی برای جامعه و کشور افرادی مفید و مؤثر باشیم.

وی تربیت اجتماعی و دینی در مدارس را مهم عنوان کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: مدرسه خانه دوم ما است و معلمان و مدیران زحمت‌کش پدران و مادران ما هستند که احترام آن‌ها واجب و تلاش‌های این قشر قابل تقدیر است چرا که جایگاه آموزش علم و تربیت در دین ما بسیار بالا و مورد تکریم است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.