مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مزار شهدای امام زاده عبدالله(ع) در شهرری بازسازی می شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت:با توافق صورت گرفته با تولیت آستان امام زاده عبدالله(ع) در شهرستان ری، مزار شهدای مدفون در این امام زاده بازسازی می شود.

حسین نصرالله صبح روز سه شنبه سوم فروردین ماه در حاشیه نشست مشترک با حجت الاسلام علیرضایی تولیت آستان امام زاده عبدالله(ع) شهرستان ری با تبریک فرارسیدن سال نو از آغاز عملیات بازسازی مزار شهدا خبر داد و گفت:با توافق صورت گرفته با تولیت آستان امام زاده عبدالله(ع) در شهرستان ری، مزار شهدای مدفون در این امام زاده بازسازی می شود.
وی افزود: توجه به بازسازی قبور شهدا توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است وتنها آثاری که به عنوان سندهای حماسه و ایثار باقی می مانند، همین تربت های پاک شهداست.
معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را نیازمند عزم همگانی دانست و ادامه داد:در طراحی و بازسازی قبور مطهر شهدا ضمن مقاوم سازی باید به آراستگی فضای محیطی قبور شهدا نیز توجه شود.
حجت الاسلام علیرضایی تولیت آستان امام زاده عبدالله(ع) شهرستان ری نیز در این دیدار با اعلام آمادگی در اجرای بازسازی قبور مطهر شهدا گفت:همه ما مدیون خون شهدا و استقامت خانواده های ایشان هستیم، از این رو تلاش می کنیم تا در راستای حفظ میراث دوران دفاع مقدس نقشی را ایفا کنیم.
در این نشست روند اجرایی پروژه بازسازی قبور مطهر شهدا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.