مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار نوروزی با 300 خانواده شهید شهرستان ری/حفظ نام و یاد شهیدان تداوم حرکت انقلاب است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از دیدار با 300 خانواده شهید در نخستین روز از فروردین خبر داد و گفت:حفظ نام و یاد شهیدان تداوم حرکت انقلاب است.

حسن نصراله در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان«احمد و صفدرسفلائی» از برگزاری 300 دیدار نوروزی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان ری با مشارکت ادارات و نهادها خبر داد و گفت:حفظ نام و یاد شهیدان تداوم حرکت انقلاب است.
وی افزود:این دیدارها با هدف تکریم و تجلیل خانواده معظم شهدا برگزار شد و در واقع در این دیدارها به دنبال این بودیم که بخش کوچکی از دین خود را به آنان ادا کنیم و بگوییم قدرشناس تلاش های ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.
نصراله با اشاره به تاکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در پاسداشت آرمان ها و ارزشهای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: علاقمندی به شهادت که امروز در بین آحاد مختلف مردم از جمله بسیجیان موج می زند ناشی از تکریم و ترویج این فرهنگ در میان آحاد جامعه است.
شهید احمد سفلائی اول شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در شهرستان ری متولد شد و با اعزام به جبهه های جنگ در پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۶ در ماووت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید صفدر سفلائی یکم فروردین ۱۳۴۳، در روستای نظرآباد از توابع شهرستان ری به دنیا آمد و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ۱۳۶۶، با سمت تخریب چی در حلبچه عراق بر اثر اصابت ترکش به پهلو و پاها، به شهادت رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.