مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بی‌تدبیری برخی مسؤولان نسبت به معیشت مردم از تلخی‌های سال ۹۹ بود

امام جمعه شهرری با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و حل مشکلات کشور با روی کار آمدن یک دولت جوان و انقلابی گفت: ویروس شوم کرونا، تحریم‌های ظالمانه و بی‌تدبیری برخی مسؤولان اقتصاد کشور و معیشت مردم را در سال ۹۹ تحت تأثیر قرار داد ولی ملت بزرگ ایران در همه برهه‌ها موفق عمل کردند.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرری که در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید داشته‌اند برای حل مشکلات کشور باید یک دولت جوان و انقلابی روی کار بیاید.

وی با تأکید براینکه مردم باید نامزد اصلح را برای اداره امور انتخاب کنند، گفت: سال ۹۹ شاهد تشکیل مجلس شورای اسلامی با جوانان انقلابی بودیم که تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت و فقر به کار بسته است.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه مردم باید با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمنان را مأیوس کنند، ادامه داد: امید مردم ایران به نمایندگان جوان و انقلابی مجلس شورای اسلامی بسیار زیاد است و به حتم در آینده شاهد اقدامات مؤثر این نمایندگان در پیشبرد اهداف کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه به حوادث تلخ و شیرین سال ۹۹ اشاره کرد و افزود: ویروس شوم کرونا، تحریم‌های ظالمانه و بی‌تدبیری برخی مسؤولان اقتصاد کشور و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد ولی ملت بزرگ ایران در همه برهه‌ها موفق عمل کردند.

وی ابراز کرد: هدف دشمنان از فشار حداکثری مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی و ایجاد شورش بود که به لطف خداوند ملت ایران دشمنان را به زانو درآوردند.

امام جمعه شهرری در ادامه تصریح کرد: درست است که شیوع ویروس کرونا معیشت مردم، روابط اجتماعی افراد جامعه، برگزاری مراسمات مذهبی مانند نماز جمعه، پیاده‌روی اربعین، عزاداری ماه محرم و سایر برنامه‌ها را در سال ۹۹ تحت تأثیر قرار داد اما در همین دوران شاهد اتفاقات شیرینی مانند کمک‌های مؤمنانه، ایثار کادر درمان، اقدامات مؤثر گروه‌های جهادی و تولید سه واکسن داخلی کرونا نیز بودیم.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به ‌موفقیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی به ویژه کشورهای فلسطین، عراق، سوریه و یمن تأکید کرد: برنامه‌های ایران در این کشورها به خوبی پیش رفت و امروز شاهد این موفقیت‌ها هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۹ توانست ابزارها و تجهیزات دفاعی در حوزه‌های موشکی، هوافضا، ناو جنگی، زیردریایی، شهرهای موشکی تولید کند همچنین ۱۰ رزمایش در مدت ۲ ماه برگزار کند که همه این موارد نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.